ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapt svar, billig. Gode tilbud, blir gledelig en kunde fremover.
Fikk den hjelpen som jeg trengte og jeg forstå det han sa, han var veldig hyggelig og svarte med engang.
ICE / VISMA er det VERSTE firma jeg har erfart når det kommer til kundeservice. De tjener rått på kundene som av en eller annen grunn er sent ute med å betale mobilabonnementet. Innen neste faktura forfaller, så firedobler de prisen på din ubetalte faktura. Viser null imøtekommenhet om du av gode grunner ikke har klart å betale kr. 99,- selv om ditt mobilabonnement ikke har vært aktiv i bruk. De er grusomt vanskelige å kommunisere med om du skal ta hånd om saken på vegne av eieren. Det er mareritt å forholde seg til ICE og VISMA. Dette firmaet burde blitt anmeldt for grovt penge utpressing fra kunder!!!
Hei Fortvilet Ice bruker! 14 dager etter forfall så vil man automatisk motta en inkassovarsel. Det vil da medføre et purregebyr på 70,- Dersom du mener at du betalte i tide så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke saken videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg er veldig fornøyd. Alltid konkurransedyktige på pris (som regel billigst). Kundeservicen er dessuten god. Og ingenting å utsette på selve mobilabonnementet.
Hei Trond, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ha en super helg! Mvh Carl-Fredrik ice
Meget dårlig support. Etter mange forsøk på å få tjenester på plass (tvillingSIM, bankID på mobil) gir de opp uten at det virker. Resultatet av dette er at jeg hever kjøpet, men dab kommer et bruddgebyr på 1427,80. Dette er IKKE bra!!!! Aldri Ice.net igjen!!!
Hei Inger A. C Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Servicen ok, men vanskelig å få satt ned mobilabonnementet, ser ut som om det bare er tillegget som blir registrert.
Hei Eirin, Takk for din tilbakemelding. Litt usikker på hva du mener her, men ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 21000000. Så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg har hatt ice i 2 måneder. I løpet av den tiden har jeg ikke fått mottatt meldinger eller samtaler på innkommende anrop. Jeg har sendt inn melding om klager flere ganger og de hver gang får jeg samme beskjed det er ikke noe feil. Men samme feil kommer hver gang da folk ikke får tak i meg. Jeg byttet endelig selskap etter to måneder. Vær obs på at du må betale for full måned ved oppsigelse selv om du bare har benyttet noe få dager av måneden om du skal si opp. Dette er det dårligste selskapet jeg har vært borti. Vil ikke anbefale det til noen.
Hei Veronica, Dette hørtes jo ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på hva som har skjedd her. Jeg ser allerede at du har byttet selskap, men dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]". Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice