ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice.net fungerer bra i Norge og man får mye for pengene. Jeg har dessverre flere ganger opplevd problemer med både dekning og 3G i utlandet, noe som har vært litt slitsomt. Kundeservicen via Facebook Messenger har alltid vært rask med å svare og har hjulpet meg å løse problemene flere ganger.
Hei Claudia, Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at problemet ditt ble løst. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår. Derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg har hatt Ice telefon fra første mulighet, og har vært veldig fornøyd. Vi har i dag to telefoner med Ice. Jeg ringer i perioder 40-50 samtaler hver dag. Vi har bredbånd på hytta som har fungert veldig godt etter at antenne kom på plass. Rart med så stor kundetilfredshet, når man ser alle røverhistoriene som kommer på trykk. Da passer det vel med en fornøyd kunde?
Hei Tor I. V Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Vi er utrolig glad for å ha deg som kunde, Tor! Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer! Mvh Carl-Fredrik ice
Fungerer bra i Norge og EU. Gode priser. Komplisert å få dekning i USA. Skal vere mulig gjennom en tweak, men dette er tungvindt og virker svært unødvending. Har ikke opplevd liknende med andre operatører.
Hei Einar, Tusen takk for din omtale. Jeg forstår at du syns det er tungvindt og vi jobber med problemet. Forhåpentligvis er problemet fikset til neste reise. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Hadde store problem i juli med å få kontakt med nettet i USA. Var fast bestemt på å bytte levrandør. Bruksanvisning fungerte ikke. Kontaktet Ice før avreise til Marokko og alt fungerte.
Hei Marit, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at det løste seg. :) Godt nyttår! Mvh Carl-Fredrik ice
Lett tilgjengelig og serviceinnstilte ansatte. Brukte chat/Messenger.
Har reist til 20 forskjellige land i sommer, og man må stille om hele tiden for og få mobildata til og fungere, også om det ikke er nok så må man gjøre det samme når man kommer hjem. HALOOOO VI LEVER I 2017 OG IKKE I 1917... Ingen andre selskap har det på denne måten.
Hei Pål, Dette hørtes ikke bra ut, det skal selvfølgelig ikke være slik når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg er veldig fornøyd med prisene, gigapakkene og at dere har en kjempe god kundeservice. Det jeg syntes er dårlig med Ice er at dekninga er ganske dårlig..
Hei Christina, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen og datapakkene våre. Vi jobber ekstremt mye fortiden med å forbedre dekningen vår, så forhåpentligvis vil dekningen bli bedre for deg og mange andre. :) Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice