ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde store problem i juli med å få kontakt med nettet i USA. Var fast bestemt på å bytte levrandør. Bruksanvisning fungerte ikke. Kontaktet Ice før avreise til Marokko og alt fungerte.
Hei Marit, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at det løste seg. :) Godt nyttår! Mvh Carl-Fredrik ice
Lett tilgjengelig og serviceinnstilte ansatte. Brukte chat/Messenger.
Har reist til 20 forskjellige land i sommer, og man må stille om hele tiden for og få mobildata til og fungere, også om det ikke er nok så må man gjøre det samme når man kommer hjem. HALOOOO VI LEVER I 2017 OG IKKE I 1917... Ingen andre selskap har det på denne måten.
Hei Pål, Dette hørtes ikke bra ut, det skal selvfølgelig ikke være slik når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg er veldig fornøyd med prisene, gigapakkene og at dere har en kjempe god kundeservice. Det jeg syntes er dårlig med Ice er at dekninga er ganske dårlig..
Hei Christina, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen og datapakkene våre. Vi jobber ekstremt mye fortiden med å forbedre dekningen vår, så forhåpentligvis vil dekningen bli bedre for deg og mange andre. :) Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg hadde problemer med å logge meg inn på telefonen og måtte derfor ty til kundeservice på facebook. Jeg fikk svar innen under et minutt og personen å andre siden var veldig hyggelig og behjelpelig. Byttet fra en annen leverandør for ikke lenge siden, og er kjempefornøyd med at jeg byttet til ICE.NET. Anbefales!
Hei Marianne, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Det eies ikke skam hos ice.net. Ble skjelt ut av en selger da jeg viste han jeg hos Telenor får mer for pengene.
Hei Micheal, Slik skal det ikke være, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøker dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Alt er bra, men det er dårlig dekning. Er fornøyd med stortsett alt.