ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundebehandling ifm endring av abonnement, og generelt problemfritt å være kunde. Kommer raskt gjennom på telefon, vennlige kundebehandlere.
Hei, Kavorka Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no
Beklager så mye at jeg ga dere en dårlig omtale for litt siden for antatt dårlig dekning. Sorry! Det var en feil på telefonen. Mvh Bjørn E. N
Hei, Bjørn Takk for tilbakemeldingen din! :) Så godt å høre at du fant ut av problemet! Dersom det skulle være andre ting du kommer over, kan du kontakte oss på kundeservice, så hjelper vi deg så godt vi kan. Mvh. Kristine ice.no
Kundeservice på reklamasjonsavdeling. Den kvinnelige ansatte snakket ufint og la på under samtalen.Styr unna👎👎👎👎
Hei, Odd Dette var veldig synd å lese! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med telefonnummeret eller kundenummeret dette gjelder, samt litt kort om hva saken gjelder, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Mvh. Kristine ice.no
Til tross for gjentatte skriftlige henvendelser, har jeg ikke fått svar. Fraråder.
Hei, GI C Dette var en kjedelig situasjon. Vil gjerne se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til [email protected] med nummeret eller kundenummeret dette gjelder, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Cristine ice.no
Ringte i dag og skulle si opp mitt fryste abb. 1/8-21. Fikk beskjed om at de måtte sette igang abb. Før jeg kan avslutte. Dvs at jeg må betale for to måneder. Mener å huske at dere på et tidligere tidspunkt har sagt at dere skulle avslutte arbeid i Sverige. I natt fikk jeg en regning fra dere. Inget av dette henger på greip og jeg ønsker ikke å betale noe mer til dere. Sonja
Hei, Sonja Veldig kjedelig situasjon dette. Send oss en e-post til [email protected] med nummeret eller kundenummeret dette gjelder, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Kristine ice.no
Jeg bestilte en 30GB abonnement fra dem. Prisen virket ok ut så jeg tenkte hvorfor ikke. Men så viste det seg at selv om man prøver så vill man ikke engang klare å bruke mere en 3GB i løp av en månde siden nettverksfarten demmes er så utrulig treig. Dekkning var også helt vanvitig dårlig. Når jeg var på jobb så kunne jeg ikke engang snakke med venner over tlf. Også etter jeg byttet til noe annet så forsetter de å ringe meg hele tiden og spør om jeg er intresert i dem. NEII jeg er ikke det. De ringer altids fra nye nummer og jeg får ikke dem til å slutte å plage meg med deres helt forferdelige mobil abonnement. Anbefalt på det sterkeste å ungå dem.
Hei, Emil Så leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen din hos ice. Det kan være at du bor i ett område hvor vi ikke har så god dekning, og i de situasjonene får vi dessverre ikke gjort noe med problemet. Men vi utvider oss stadig og bygger hele tiden ut nettet vårt i områdene hvor vi ikke har dette enda. Ang. selgere som ringer deg med nye tilbud, så er dette noe du kan reservere deg for i Brønnøysundregistrene. Bare gå inn på brreg.no og velg "Reservasjon mot telefonsalg og adressert reklame". Håper dette var til hjelp. Mvh. Kristine ice.no
Går utrolig fort tomt... 10gb varer ikke i 3 timer en gang... helt fu****gs håpløst as.!💯
Hei, Michael Dette hørtes ut som en utfordring. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato samt telefonnummeret ditt, så skal vi se om vi kan finne en bedre løsning for deg. Mvh. Anne ice.no