ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tekstmeldinger og bilder som sendes meg kommer ikke igjennom. Folk som ringer meg hører meg veldig dårlig og gir nesten opp.
Hei Wenche, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever tekniske problemer med ditt abonnement. Slik skal det så klart ikke være og jeg ønsker å løse problemet. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kjøpte s10+ i juli. Telefonen får knust skjerm i april. Jeg ringer med en gang til ice som finner min mobilbytte avtale tilslutt etter litt leting. Men han sier jeg selv måtte ringe ett annet nr han ga meg for å melde skaden der neste dag da de var stengt dit jeg skulle melde skaden. Jeg ringer etterhvert nret jeg fikk men var en feil i nummeret så måtte ringe kundeservice igjen. Men personen jeg nå snakker med finner ikke verken mobilbytte avtale eller forsikring på tlf min. Stemmer ikke sier jeg for jeg spesifiserte at det skulle være med mobilbytte avtale. Og hvem betaler flere hundre kroner bare for en mobil på nedbetaling pluss abonnement utenom på 399kr å så er det ikke forsikring til mobilkjøpet automatisk? Å når jeg kjøper mobilen over en telefonsamtale å jeg sier jeg må ha inkl mobilbytte så jeg får bytta tlf etter en viss tid. Dette påstår nå selskapet her at det ikke er verken bytte eller forsikringsavtale her og dermed kan vi ikke gjøre noe med dette. Ærlig talt flere i min familie og venner er hos dere men disse vil mistes om dere ikke ordner opp her.. Og dere tar kjøp over telefon og nekter for at kunden har bedt om bytteavtale osv. siden dere i alle fall ikke har klart ordnet dette og ikke tar ansvar for denne STORE FEILEN. HILSEN MEGET SKUFFET OG DÅRLIG BEHANDLET KUNDE
Hei Anmagritt, Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du føler deg dårlig behandlet. :-( Våre MobilBytte-avtaler har skjerm- og skadeforsikring inkludert. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Utrolig treig og dårlig 4g sel om mann befinner seg midt i Oslo. Hadde aldri problemer med å åpne annonser på finn. Nå må man vente, vente lenge på at bilder åpnes. Streaming av film skjer ikke pga plagsom buffering.
Hei Aleks, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at 4G går tregt hos deg. :-( Du skal kunne forvente en hastighet mellom 60 og 350 Mbit/s, med 4G. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har aldri opplevd så dårlig dekning og internett tilgang! Kan ikke annbefales på noen måte. Greit kundeservicen var bra den ene gangen med det hjelper ikke når problemet aldri blir løst!
Hei Iselin, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at mobildata ikke fungerer som det skal. :-( Slik skal det selvsagt ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dårlig nett - lav og ustabil hastighet hele tiden. Utrolig dårlig kundeservice som rett og slett besvarer ikke skriflig henvendelser.
Hei Timirlan, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med tjenesten vår. :-( Vi har e-post og chat som vi besvarer til enhver tid. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dårlig dekning (Drøbak), kvaliteten på lyd i telefon samtaler er verre enn på en 15 år gammel Nokia. Trening nett, hvis den bestemmer deg for å funke i det hele tatt. 4Gen funker bare 30-40% av gangene jeg trenger den.
Hei Szymon, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at ditt abonnementet ikke fungerte som det skulle. :-( Hvis du ønsker, kan jeg gjerne ta en nærmere titt på saken din (dekning, tale, hastighet). Send meg gjerne en e-post til [email protected]. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Vi her hjemme har byttet fra Telenor til Ice nylig. Vi har hatt ruter fra Ice i rundt 2-3 dager så langt og vi vurderer allerede å bytte. Hastigheten på nettverket er forferdelig til det vi betaler for i hastighet, vi har ringt opp Customer Support for Ice om dette også og den som svarte prøver å dytte på oss et antenneopplegg for 1500kr siden nettet vårt er tregt. Javel, synes dette er ganske rart når hastigheten er ikke som det skal være på selve nettverket og når vi betaler for dette. Til andre som vurderer Ice, spesielt til bruk av Nettverk/Wifi hjemme. Styr helst unna!
Hei Lena, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at hastigheten ikke har vært optimal. :-( Med 4G, kan man forvente hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no