ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning (Drøbak), kvaliteten på lyd i telefon samtaler er verre enn på en 15 år gammel Nokia. Trening nett, hvis den bestemmer deg for å funke i det hele tatt. 4Gen funker bare 30-40% av gangene jeg trenger den.
Hei Szymon, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at ditt abonnementet ikke fungerte som det skulle. :-( Hvis du ønsker, kan jeg gjerne ta en nærmere titt på saken din (dekning, tale, hastighet). Send meg gjerne en e-post til [email protected]. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Vi her hjemme har byttet fra Telenor til Ice nylig. Vi har hatt ruter fra Ice i rundt 2-3 dager så langt og vi vurderer allerede å bytte. Hastigheten på nettverket er forferdelig til det vi betaler for i hastighet, vi har ringt opp Customer Support for Ice om dette også og den som svarte prøver å dytte på oss et antenneopplegg for 1500kr siden nettet vårt er tregt. Javel, synes dette er ganske rart når hastigheten er ikke som det skal være på selve nettverket og når vi betaler for dette. Til andre som vurderer Ice, spesielt til bruk av Nettverk/Wifi hjemme. Styr helst unna!
Hei Lena, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at hastigheten ikke har vært optimal. :-( Med 4G, kan man forvente hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ikke mulig for Ice å se at flytting av abonnement fra bedrift til privat eller omvendt fremdeles gjør at man er kunde i Ice. Nedbetaling av telefon el. er ikke med. De er hyggelige så lenge de ikke trenger å gjøre egne vurderinger, da ser man et firkantet og låst system uten mulighet for å komme kunder i møte!
Hei Roger, Tusen takk for din henvendelse! Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. :-) Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Hele familien har nå gått over til ICE abonnement. Fungerer som det skal til en bra pris. Det er brukbar Ice+ dekning der jeg bor, og det er oppnås opp mot 10 Mbit/s som lovet. Det som irriterer litt er at telefonen går fra Ice+ til Ice hvis man tar imot en telefonsamtale samtidig med at man bruker telefonen som internett for pc. Det går som regel en god stund før telefon automatisk går over til Ice+ igjen - må ofte gå inn manuelt og velge Ice+ i innstillinger.
Hei Bjørnar, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så godt å høre at du er fornøyd. :-D Telefonen vil alltid koble seg til det nettet som er best i området. Jeg anbefaler deg å aktivere VoLTE på telefonen din. :-) Takk for at dere er kunder hos oss! Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Lurer til seg kunder ved å love fordeler som ikke stemmer. Forsinket levering av som kort og forsinkelser ved portering.
Hei Stacy, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du fikk en slik start hos oss. :-( Det er absolutt ikke slik at vi lurer kunder med å love fordeler. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har ice 10gb og data frihet, med icenet har jeg bedre dekning enn jeg hadde med Telenor:)
Det koster å være lojal kunde. Jeg er egentlig fornøyd med ice men jeg kjenner at de er veldig irriterende når dere tilbød en tjeneste som het strex. Og ingen har hørt om dette selskapet / ikke vet hva det går utpå engang. Aldri hørt om strex. Jeg har ikke inngått noe avtale med strex. Strex sender faktura fra øst og vest via ice. Det er viktig å sikre en tydelig og klar avtaleinngåelsesprosess slik at forbrukerne er klar over at de inngår en avtale om en betalingstjeneste og kjenner innholdet i denne. Nå må jeg betale strex 500 kr. og jeg har ikke anelse hva jeg har kjøpt. Har kontaktet både ice og strex men ingen vet hvor/hva pengene går til. Jeg syns dette er så urettferdig og så brutalt.
Hei Per, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd dette. :-( Vi henviser alltid kundene våre til Strex, for informasjon om- og innsigelser på tjenester som er brukt på mobilnummeret. Vi får ikke sett hva tjenesten innebærer, grunnet personvern. Derfor skal det være meget enkelt å logge inn på Strex for å se hva tjenesten gjelder. Til informasjon er det mulig å legge inn en sperre for dette, på Min Side. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no