ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig kundeservice. Faktisk den verste kundeservicen noensinne! Ringer 6 ganger og få seks ulike svar om en og samme bestilling. Endte opp med å kansellere bestillingen.
Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått en slik opplevelse med kundesenteret vårt. :-( Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har mer en 10 ganger så dårlig hastighet på ice + nettverket en vanlig ice dekning med 1 stripe dekning... funket bra i starten men når dem antageligvis så hvor mye av det som ble brukt setter de j#%lene ned hastigheten! STYR LANGT UNNA!!! Kunde servicen har 0 erfaring.. Virker som yngre ''ungdom'' om man kan kalle dem det
Hei Christoffer M, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at hastigheten ikke er optimal hos deg. :-( Du kan forvente hastighet mellom 60 og 350 Mbit/s, med 4G. Dette ønsker jeg å ta en titt på! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Til dels dårlig dekning i mitt hytteområde. Dette er et problem, særlig med delt internett.
Sørvis vennlige er dem men nettet fungerer ikke her jeg bor i Eidsberg. Betaler kr 700 for noe som nesten ikke virker, kan glemme å se på film. Nettet til Ice er overbefolket og dem bare selger mere, dem bryr seg lite om at du alltid, sliter 1,5 opp og 3 ned. Hvis en er så heldig å klare å bruke opp 100 GB da strupes det til nesten 0 til fordel for andre kunder. Gråten tar meg. Endelig kommer Get med Telias system og vi får 50-50 linje og 2 terra, gleder meg. Men har brukt 4G fra Telenor ved siden av for å overlevde.
Hei Odd E, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at dekningen ikke har vært optimal for deg. :( Dette ønsker jeg å ta en titt på! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dekningen er latterlig dårlig og vi skal vurdere å flytte over til noen andre. Anbefales ikke hvis du er avhengig av god dekning men billig er det.
Hei Fatima M, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever dårlig dekning. :-( Slik skal det så klart ikke være! Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Det har alltid vært dårlig dekning, men nå virker det godt i bilen med ny smartrouter og da jeg kjører seks kilometer så blir det 4G og da blir det bedre og nå har det blitt rimeligere og jeg har to eksterne antenner i bilen så nå er det godt nok, men det har kostet.
Hei Bjørn, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd dårlig dekning. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Det er flott det fungerer som det skal nå! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Forsøkt installere nytt sin kort med 3gb, uten å lykkes. Etter andre forsøk, gikk jeg tilbake til 2gb sim kort fra ice. Vurderer nå nytt mobilselskap til 204kr for 4gb.
Hei Bengt C.L, Tusen takk for din henvendelse! Er det slik at 3 GB abonnementet ikke fungerte hos deg? I så fall - dette vil jeg så klart hjelpe med! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie