ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er det noe av det som fungerer????? Jeg har ikke fått betalt mine regninger, og nå får jeg ikke brukt mobilt bankid for og gjøre noen viktige ting. Og må betale 700 kr i bruddgebyr. For hva?
Hei, Sebastian Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fine priser men behov for flere typer utenlandspakker. Kundeservice er ikke i nærheten av å være tilgjengelig nok, men jeg merker forbedring. Hjelpsom når man evt får tak i noen. Kundeservice må bli mer tilgjengelig.
Hei, Mandoran Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber stadig med å forbedre oss derfor en din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk fort svar på mitt problem og fikk bra oppfølgning. Dessverre kunne jeg ikke bruke mobilen på ferie.
Hei, Marianne B Tusen takk for din tilbakemelding. Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig greit å kunne stille spørsmål og få svar på Chat. Hyggelige og hjelpsomme ansatte.
Hyggelig kundeservice. Men hva hjelper det når problemet ikke løses. Jeg har en ny iPhone 7. Har testet tlf med annet SIM-kort. Ingen feil med tlf. Har slått av og på tlf og endret innstillinger fram og tilbake i 4 mdr. Nok er nok. Kanskje de er noen luringer? Hjelper ikke med billig abonnement når det ikke fungerer.
Hei, Naiv Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning noen plasser. Billig abonnement og fungerer ellers som det skal. Hyggelig og hjelpsom kundeservice.
Hei, Karoline O Tusen takk for en hyggelig omtale, Karoline! Det er stas å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi jobber hele tiden med å bygge ut dekningen vår, så kan love deg at det bare vil bli bedre og bedre. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre. Mvh Carl-Fredrik