Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 008 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 008 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 433
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no

Billig og bra

Omtale av  Tine

Mye data for lite penger, god kundeservice. Dekningen kunne vært bedre men alt i alt veldig fornøyd. Mange løsninger der du kan øke data megde for en periode for et lite beløp.

Svar fra ice
02.10.2023 10:16

Hei Tine 😊 Så flott å høre at du har funnet noe som fungerer for deg 💛 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjempe fornøyd med ice 👍

Omtale av  Shahrokh

Ice er best på kundeservice, har meget bra dekning, alltid gode tilbud og en fantastisk app.

Svar fra ice
02.10.2023 10:13

Hei Shahrokh! Så utrolig hyggelig å høre 💛😊 Tusen takk for tilbakemelding! Mvh Martine ice.no

Anbefaler alle å holde seg unna bedriftsnett løsningen

Omtale av  Nadja B

Vi er en bedrift som jobber rundt omkring på oppdrag. Ice har dessverre ikke god nok nett overalt, noe som har bydd på store utfordringer for oss. Vi har klaget i 6 måneder, men kommer ingen vei. Så bedriftsabonnementet hos ICE råder jeg alle til å holde seg langt unna. I alle fall om du er en bedrift som er avhengig av god dekning :)

Svar fra ice
29.09.2023 15:42

Hei, Nadja Dette var leit å høre. Våre kunder skal være rimelig godt dekket i og med at de også har tilgang til Telia sitt nettverk der vårt eget ikke strekker til. Dessverre er det fortsatt områder som ikke er godt nok dekket, og det kan også være helt lokale forhold som vårt dekningskart ikke har klart å fange opp. Vi beklager at vi ikke klarte å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Mvh. Anne ice.no

Fri data om sommerhaivåret

Omtale av  Reidar N

Av og på med fri data Bruker over 100gb 3-4 mnd i året

Svar fra ice
29.09.2023 15:44

Hei, Reidar Så herlig å høre at du har funnet en løsning som er perfekt for deg. Hos oss er det stor fleksibilitet, og du kan ha akkurat det abonnementet som passer deg best. :D Mvh. Anne ice.no

Tror det muligens er den dårligste kundeservicen jeg har opplevd.

Omtale av  Knut

4G hos ICE funket ikke i Ukraina. Jeg snakket med serviceavdelingen og brukte en god time uten hell på feilsøking. Saken ble sendt over til teknisk avdeling hvor jeg fikk svar tre dager senere om at de kunne ikke feilsøke med operatør i landet(KyivStar) pga situasjonen. Det var ingen problem for meg å få tak i KyivStar, og de sa det var null problem å feilsøke. De skjønte på ingen måte problemet. Så hadde jeg blitt belastet for to samtaler til Nederland på samme dag til to ulike norsk nummer. Begge personen befant seg i Norge på tidspunktet. Svaret fra kundebehandler var: "Jeg er nok uenig, det står her at du har ringt til de 2 , da er det Noe som ikke stemmer. Jeg sjekket med en overordnet og det ser bra ut på vår side. Vi skal ikke diskutere om hvem som har rett her, jeg fjerner det beløpet, men om det kommer opp igjen så står du for å betale det. Men jeg fjerner det nå 😊" Og etter at jeg fortalte at svaret hans var uakseptabelt så var dette responsen: "Da tar vi det om det skjer igjen😊 Jeg forstår at du opplever det uakseptabelt, men jeg har løst det for nå, og om dette skulle skje igjen så tar vi en titt på det, da kan vi åpne saker og ta det du ønsker å bevise for. Annet enn det så ønsker jeg deg en strålende dag videre, om det ikke er mer" Hva tror de er mest sannsynelig. At de har noe feil i systemet sitt, som de har på 4G, eller at jeg har ringt to ulike norske personer som begge tilfeldigvis er i Nederland på samme dag. Blir svett. Minus to kunder på ICE.

Svar fra ice
26.09.2023 14:28

Hei, Knut! Utrolig trist å lese om situasjonen din! Som alle vet, er situasjonen i Ukraina ikke bra, noe som skaper problemer på mange fronter. Et av problemene er at kunder dessverre kan oppleve manglende dekning. Dette er beklageligvis ikke noe vi kan gjøre noe med 😕 Dette med samtalene til Nederland høres jo veldig rart ut. Her er det fint om du kontakter vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan prøve å finne en årsak til dette problemet. Mvh. Kristine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Anbefaler å prøve

Omtale av  Bård

Har benyttet mange ulike operatører opp igjennom, og valgte Ice pga pris og datafrihet. Var skeptisk pga omtaler her. Nå har jeg hatt Ice i flere år, og er samlet sett veldig fornøyd og glad for at jeg ga det et forsøk. Reiser en del (østlandet), også uti naturen. Opplever dekning som rimelig god, men ikke best. Har ikke hatt problemer med samtalekvalitet. Aldri hatt behov for å kontakte kundeservice. Aldri opplevd mas eller henvendelser. Har også abonnement for barna. Også dette er billig. Appen er oversiktlig og grei, og det er lett å bestille/endre abonnementene ved behov for hele familien. Mitt råd til alle som er opptatt av å ikke betale mer enn man må: prøv Ice og se hvordan det funker!

Svar fra ice
26.09.2023 14:33

Hei, Bård! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! 💛 Det er ett veldig godt tips du kommer med her. Noe som ikke passer for andre, kan passe utmerket for deg. Man må bare teste og finne ut av det selv! 😃👍 Mvh. Kristine ice.no

Bra, men ikke helt på topp

Omtale av  Jørg S

Hyggelige, flinke folk, en møter hos ICE. Men desverre strekker tekniske muligheter ikke helt opp, som ender med veldig blandet samtalekvalitet på mitt litt ulendt liggende hjemmested og enkelte plasser, ut i felten. Jeg er avhengig av 100 prosent samband og vil har den best mulige kvaliteten. Om en, to år kanskje er ice net der også. Menn ikke her og ikke idag.

Svar fra ice
25.09.2023 10:08

Hei, Jørg Tusen takk for hygglig tilbakemeldning :) Leit att det ikke fungerer helt optimalt for deg, men vi jobber stadig med utviklingen av vårt nettverk. Mvh. Marianne ice.no

ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR