ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt fungerer, god dekning alltid, gode priser og masse data.
Hei, Maja Det er veldig hyggelig å høre. Vi setter pris på din tilbakemelding. Ha en god helg 😊 Mvh. Julie ice.no
Har ok dekning overalt Er godt fornøyd med ice. Abonnementet er greit priset
Hei, Ellen Det er en fryd å lese! Ha en god helg 😊 Mvh. Rebekka ice.no
God dekning, med veldig gode priser på mykje datamengde inkludert. God service!
Hei, Steinar Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på 😊 Ha en super helg! Mvh. Rebekka ice.no
Vært her i mange år og har intet å klage på. Nok nå
Hei, Allan Jeg håper du blir i mange år til 😊 Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Lette å få tak i på tlf. når det er noe . Å brukbare pris .
Hei, Jon Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Ha en god helg 😊 Mvh. Rebekka ice.no
Gir ikke varslinger og tar penger selv om dekning fungerer ikke og var ikke i bruk.
Hei, Shyam Send oss gjerne en oppsummering av saken til [email protected], slik at vi kan undersøke den for deg. Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Blev oppringt av en selger og fikk et tilbud. Sa at jeg ville tenke på det og blev enige om at han skulle ringe meg dagen derpå. Fikk deretter sms der jeg jeg blir bedt om å bekrefte avtalen. Gjorde ikke det og blev en time senere oppringt av noen fra ‘kvalitetsavdelingen’ og blir bedt om å svare ja på sms. Jeg sa at jeg ville tenke på det og at selgeren som ringte først skulle ringe meg dagen derpå. Han sier da at han ikle får lagt inn rabattene og ikke kommer seg videre på PC’n hvis jeg ikke svarer ja. Han sier og at det ikke vil bli opprettet abonnement før jeg snakket med selger, jeg trenger bare å svare slik at han kan få lagt in rabattene jeg er blitt tilbudt. Jeg svarer derfor ok på sms. Dagen derpå ringer selger opp og jeg gir beskjed om at vi ikke ønsker abonnementet fra ICE. Dagen derpå får jeg mail med info om overflytting av mitt abonnement til ICE. De har rett og slett jobbet i tandem og lurt meg til å svare på sms og dermed bestille et abonnement.
Hei, Alexander Det er veldig leit at dette har skjedd. Jeg håper at alt har løst seg nå, men hvis du har spørsmål så nøl ikke med å ta kontakt med oss. E-posten du kan kontakte oss på er [email protected]. Vi takker uansett for din tilbakemelding og tar dette videre til etteretning. Mvh. Julie ice.no