ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke kommet med noen prisøkninger mens jeg har vært kunde, lett å få hjelp hvis det behøves👍
Hei Solbjørg L ! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på dette:) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Man kan binde abonnementet for et år, og få kr. 50.- i månedsrabatt. Av og til litt dårlig mobildekning på hytta i Randesund.
Hei Roald! Takk for fin tilbakemelding! Vi jobber med å utbedre dekningen vår hele tiden, så håper at du opplever bedre dekning i Randesund i fremtiden :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Dem har ikke oversikten over hva som er betalt og nedbetalt mobil avtalen på mobilen. Å forskudd betalt månedens.
Hei Roger N! Så leit å høre at du føler det slik. Dette er selvfølgelig ikke en slik oppfatning vi ønsker at dere skal ha av oss. Vi har full oversikt over dette i våre systemer. Så jeg ønsker å beklage for din dårlige opplevelse med oss. Er det slik at du fortsatt har spørsmål rundt dette, kan du gjerne sende oss en e-post på [email protected] så kan vi få undersøkt dette for deg:) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Prøvd 8 gonga å få efaktura e komplett umulig. Sjøl om eg har gjort alt som skal gjerast ut i fra infomasjon.
Hei Sindre! Så leit å høre at du har problemer med å opprette efaktura. Det som er viktig er at det er registrert samme e-post adrese både i banken hos oss. Du kan gjerne kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00 , så kan vi hjelpe deg å få sjekket opp i dette :) Mvh Stine Ice.no
Bruddgebyr ved bytte av ice abonnement internt(ved ønske om å bytte til et "billigere" ice-abo, vil det totalt sett kanskje bli dyrere, fordi man må betale bruddgebyr på rundt 800kr. Det vil altså i realiteten ikke bli et billigere abo.). De reklamerer for fritt bytte, ja kun hvis man velger et dyrere abonnement. Bruddgebyr ved kjøp av mobil pga. allerede binding(enkelt forklart, ekstra kjøp forlenget i realiteten binding med 6måneder for Ice sin del, totalt 18måneder vs. 12måneder). Det de i realiteten mener med det, er at man må vente 6måneder med å kjøpe ny mobil, slik at de "får" deg i 24måneder. Logisk tenkning gjelder ikke hos de.Hva om kunden(gjelder mange kunder) uansett ville ha byttet abo etter 12måneder? Da tjener de vel mere på å ha deg som kunde i 18måneder.Men de er så griske at de vil ha en bit av hele kaka. De har elendig kundeservice som er drillet på de tåpelige reglene de har, samt tilgjengelighet til kundeservice er relativt dårlig. I motsetning til de større etablerte teleselskap, som ALLTID finner ei løsning, trekker i fra kostnader, gir deg gratis det eller det som en bonus ut året feks. hvis man har opplevd at levert vare ikke har stått til kundens forventninger eller at de ikke har fått til å levere f.eks akkurat den hastigheten man har betalt for, opplevd ustabilitet i nettet osv, da FÅR man gratismåneder, kanskje høyere hastighet enn hva man betaler for, samt blir møtt av hyggelig kundeservice, som finner gode løsninger. ICE: 1/10
Hei, Jonas Det er leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Som kunde hos ice skal man føle seg ivaretatt i alle ledd, og jeg beklager hvis det ikke har skjedd for deg. Har du spørsmål om vilkårene tilknyttet Mobilbytte eller telefonbinding, eller eventuelt andre spørsmål, send oss gjerne en e-post til [email protected] så skal vi hjelpe deg. Mvh Jonas ice.no
Mangler eller selektive informerte vesentlig info om data-tilgang ved salget av abo med binding, dermed ble til økonomiske tap og uten data i utlandet.
Hei, Michelle! Dette var veldig leit å høre. Jeg beklager hvis du opplevde mangel på relevante opplysninger når du bestilte mobilabonnement hos oss. Dette er selvfølgelig noe vi ønsker å ha fokus på, og tilbakemeldingen din er tatt videre. Har du fortsatt usikkerheter rundt hva som er inkludert i abonnementet ditt, kontakt oss gjerne på [email protected]. Du kan også finne en prisoversikt på hjemmesiden vår. Mvh Jonas ice.no
Bare løgn og tull. Og les garantier osv nøye, for de dekker utrolig lite. Anbefaler overhodet ikke Ice.
Hei, Hege! Det er veldig leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vi anbefaler alle våre kunder å ta kontakt med kundeservice om det skulle oppstå problemer. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med oppsummering på hvorfor du er misfornøyd, så skal vi undersøke dette og forhåpentligvis finne en løsning for deg. Mvh Jonas ice.no