ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt elendig har ikke annet å si. Ingen dekning og treigt nett. Søppel!!!!
Hei, Brede Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekning og tregt nett. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har nå testet Ice i Agder på nytt. (Har testet tidligere også). Jeg må si jeg er meget fornøyd med Ice nå. Ice har bygget ut mye nå med Ice+ dekning i den siste tiden. De har flere områder de kan forbedre, noe jeg regner med de gjør nå i nær tid. Jeg vil gi Ice tommel opp for nå skjer det noe. Kundeservice er også helt topp, terningkast 6.
Hei, Toralf Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss nå, både dekning og vår kundeservice. :-) I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Mvh Tina ice.no
Tenkte 1000 GB ved behov med 10 mbps hørtes flott ut. Men skulle lest om andre folks anbefalinger her inne først. Får under 3 mbps, selv etter å ha endret på innstillingene ice anbefaler, i haugesund hvor kartet til ice sier det er god dekning. Dette er ganske langt unna det ice sier om at en kan streame i HD. Blir byttet bort fra snarest og kommer aldri til å anbefale det til noen.
Hei, Oddvar Det er veldig leit å høre at du opplever lav hastighet med Data Frihet. Data Frihet kan du få opptil 10 Mbit/s hastighet. Selv om 9 av 10 av alle mobilkunder i Norge kan få gleden av Data Frihet i vårt eget mobilnett (ice+), vet vi også at noen av våre kunder bor i områder hvor vi ennå ikke har bygget egen ice+ dekning. Du får derfor friheten til å prøve tilleggstjenesten i 30 dager. Får du ikke datafriheten du ønsker innen 30 dager får du pengene tilbake. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Jeg får plutselig en skyhøy regning. De viderefakturerer fra svindel selskaper. Jeg har sendt skriftlig email angående dette, men de svarer ikke. Nå får jeg inkassofaktura, jeg har betalt det jeg skal, og trukket fra svindelen. Dårlig kundeservice. Jeg har ringt flere ledd bakover for å komme til bunns i svindelen, men det er ingen som tar på seg ansvar.
Hei, Olaug Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette med fakturaen, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Umulig å ha en samtale inne i huset. Må stå i hagen. Veldig dårlig dekning.
Hei, Ingrid Jeg forstår at det er kjedelig å ikke kunne ha en samtale når du er inne i huset ditt. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har blitt trukket for mye på nedbetaling av telefonkjøp. Men ice svarer ikke. Advarer alle ikke bruk dette selskapet
Hei, Arnfinn Det er selvfølgelig beklagelig at du har blitt trukket for mye for nedbetaling av et telefonkjøp. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Ice legger på faktirakostnader uten å informere eller forklare hva dette er( kr 99,- per måned) Betaler da 299,- for et 199, - abonnement.
Hei, Kirsten Det bruker å stå på side to på fakturaen din, hva du har blitt fakturert for. Du kan også se dette via Min Side eller i appen. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no