ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice legger på faktirakostnader uten å informere eller forklare hva dette er( kr 99,- per måned) Betaler da 299,- for et 199, - abonnement.
Hei, Kirsten Det bruker å stå på side to på fakturaen din, hva du har blitt fakturert for. Du kan også se dette via Min Side eller i appen. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Jeg har ikke hatt problemer for en lang periode, men i de siste månedene, jeg har merket at mobilen min kobler seg automatisk til Telia etter jeg mister dekning (under en bro, på fjelltur) og kommer ikke automatisk tilbake til Ice pluss. Dette kan føre til en rask forbruk av disse 2 GB utenfor Ice, når jeg sitter hjem og streamer. Deretter blir det veldig vanskelig å få dekning til Ice pluss i det hele tatt, uten å ta på og av den fly modusen. Jeg ønsker gjerne en måte å begrense bruk av data utenfor Ice pluss og automatisk kobling til Ice pluss nettverket.
Hei, Christophe Det er selvfølgelig forståelig at det er kjedelig at telefonen ikke kobler seg tilbake til ice+ nettet, uten at du må skru av og på flymodus på telefonen din. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kjekt med mye data til billig penge, men hjelper lite når de plassene jeg bruker mobil, ikke har signal. Spurte om det var samme signaler som Telenor, ja sa de, men det stemmer ikke. Byttet selskap etter en uke.
Hei, Simen Så leit å høre at du vurderer å bytte operatør. :-( I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning på mobiltelefoni, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Selger ringte meg og ga meg en veldig god pris før han slo på lydopptak, men unngikk å nevne prisen i lydopptaket av samtalen. Grunnen var at han bevisst var igang med å svindle meg. Før lydopptaket sa han prisen til meg, som var kr. 199 inkl.mva. Mens samtalen pågikk, og da lydopptaket ble slått på, skulle jeg svare JA i en SMS, uten at jeg hadde mulighet til å lese avtalen. Siden dette er en bedriftsavtale, hadde jeg heller ikke angrerett. Når selger ringte meg hadde jeg en avtale med Phonero der prisen var kr. 199 + mva. Hvorfor skulle jeg da gå tilbake til Ice til en pris på kr. 224,50 + mva? Rene skjære svindel.
Hei, Johan Det er selvfølgelig ergerlig å lese om saken din. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Fikk et "prøv oss" tilbud på 99kr per måned etter den perioden var over justerte de automatisk opp til den største datapakken 449kr. Jeg byttet til Skymobil men må fortsatt betale for 4 uker selv om jeg bytter før første uke er over. Kundeservice var ikke til hjelp og bytte av abonnement skjer kun etter at neste måned er over. Ellers så virket det som den bytt mellom Telia og Ice nettet ofte noe som gjorde at VOIP samtaler droppet ofte. Synes det er lureri å tilby 99kr/måned og at jeg kunne selv velge abonnement etter velkomstilbudet er over for så å sette meg til deres dyreste pakke. Det er også fint at jeg måtte betale ekstra for hver dag før første fakturaperiode mens de tar seg betalt for 3uker uten bruk.
Hei, Nils Prøv oss inkluderer 30 GB i 2 fulle måneder. Etter prøveperioden kan du velge mobilabonnementet du selv vil ha - eller fortsette med abonnementet vi anbefaler, basert på ditt bruk. Når man bytter fra en operatør til en annen, blir man fakturert for inneværende måned og gjelder for de aller fleste operatører. Dette står også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har vært tidligere abonnent hos ICE for mobiltelefon. I forbindelse med et langvarig opphold utenlands, måtte jeg bytte til et annet nummer. Jeg sa derfor opp mitt mobilabonnement med ICE. Tanken var at jeg kunne finne en kontantkortløsning for mitt norske nummer, for å beholde dette etter eierskap av nummeret 16 år. Da jeg tok kontakt samme dag som jeg ba om å avslutte mitt abonnement, var det allerede for sent. ICE påsto at det var ingen mulighet for å overføre nummeret, selv om andre operatører var villig til å overta nummeret. Kundeservice er hyggelige, men kan dessverre ikke gi grundige svar. I forrige samtale var de fremdeles ikke sikre på om de hadde eierskap til nummeret nå, og gjorde ingen tiltak for å sjekke opp i dette. Da telefonnummeret fremdeles ikke var i bruk av noen andre, og jeg svært gjerne ville beholdt mitt gamle, norske nummer i Norge, var dette umulig. Rett og slett fordi de ikke har anledningen til å velge nummer. Jeg synes det er svært trist at ICE ikke kan tilby denne tjenesten (om så mot mer betaling), da andre operatører får det til. Jeg skulle gjerne sett en argumentasjon for hvorfor det er umulig å velge telefonnummer som de er i besittelse av, når man kjøper et abonnement/tjeneste hos dem.
Hei, Monica Det er selvfølgelig leit å lese om telefonnummeret du har hatt i 16 år. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har trådløst bredbånd 300gb fra ice. Til tider ekstremt tregt, selv med god dekning. På speedtest er det fra 8-15 nedlasting hastighet, under 5 på opplastning. Ser telia nå tilbyr fri nett 250gb, med redusert hastighet etter oppbrukt gb selv da mer en ice sin fart. 10 etter oppbrukt GB. Kommer til og bytte med en gang bindingen er opphevet. Beklageligvis. Svært god kundeservice hos ice. Hilsen Stian k
Hei, Stian Så leit å høre at du vurderer å bytte leverandør av Mobilt Bredbånd. :-( Det er dog veldig hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. :-) Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no