ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk plutselig en faktura (Varsel om Innkasso) selv om det var ca. 1 1/2 år siden jeg var kunde hos Ice!!! Skjønte ikke hva dette gjald og måtte da ringe dem for å finne ut hva det gjald. Fikk da vite at de tidligere hadde et minstebeløp på 75 kr. for å sende ut en faktura, men den var nå satt ned til 50,-. Jeg fikk derfor en faktura fra dem på 51,33,- som var for noe som var 1 1/2 år gammelt. Var vel en grunn til at jeg byttet til Phonero:) og er kjempefornøyd.
Hei Jan! Dette må jeg se på for deg. Det har vært en feil i fakturasystemet, du kan sende oss en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og ditt kundenummer, så kan vi se om den er kreditert. Jeg ønsker deg en fin kveld! Mvh Florian ice.no
Har erfart: ingen dekning der andre har dekning! Dette spesielt utenfor byene og tettsteder der jeg tidligere hadde dekning
Hei, Atle Så kjedelig å høre at du opplever så mye problemer med dekningen! Du kan sjekke dekningskartet på vår hjemmeside over de områdene hvor du opplever dårlig dekning, og se om du faktisk skulle hatt bedre dekning der. Dersom det står at du skulle hatt god dekning der, kan du sende oss en henvendelse med ditt mobilnummer og stedene du opplever problemene, til [email protected], slik at vi kan finne en løsning for deg! 😊 Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Dekning er veldig dårlig. Forsøker å få hjelp, men de bruker uthalingsmetoden.. prøv det, prøv det. Kjøp antenne. Etter flere runder får jeg beskjed om at en sender har vært nede og nå bra. Men det er ingen forandring . Siste var helt umulig å bruke wifi signal til telefon. Og kundeservice ber meg finne et sted med bedre signal for de hører meg ikke. Litt dårlig linje🤣🤣🤣ja det var jo akkurat det jeg skulle ha hjelp til . Kjøp ny antenne så kanskje.
Hei Grethe, Dette må vi se på for deg. Det høres ut som du har kjøpt et mobilt bredbåndsabonnement hos oss, ettersom det anbefales antenne. Det er fint om du kan sende meg litt mer informasjon på en e-post, så jeg kan se på dette for deg. E-posten kan sendes til [email protected]. Legg ved ditt navn og ditt kundenummer, så hører du fra meg i løpet av kort tid. Jeg ønsker deg en fin kveld! Mvh Heidi ice.no
Bestilte Ice fordi jeg må bruke 4+ som "nettleverandør", og ifølge dekningskart til Ice på den tiden, var det dekning i god omkrets rundt huset mitt. Fikk abb og sim, men hadde da selvfølgelig ikke 4g+ Etter å ha fått 4 tilbakemeldinger på at det var et "midlertidig dekningsutfall", ble hele dekningskartet i mitt nabolag omgjort, og gjett hva.. det viser seg at det ikke er 4g+ dekning aaaaaaakkurat rundt huset mitt. Løgn og lureri fra ende til annen!
Hei, Reitan Dette ønsker jeg å se nærmere på. Send gjerne en e-post med nummer, navn, og adresse til [email protected], så skal vi sjekke hvordan forholdene i området ditt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Jonas ice.no
Andre gang jeg var gitt Ice muligheten, men aldri mer. Jeg vet ikke hvorfor, men de har en utrolig dårlig dekning og jeg bor ett sted med god dekning i utgangspunktet ( Bergen). Samme erfaringen har og andre jeg har snakket med. Alle andre operatører av de jeg har prøvd kan gi en tilfredsstillende opplevelse. Dårlig nett og fullstendig håpløst og skulle ringe noen. Absolutt alle bemerker hvor dårlig de hører meg osv. Så aldri mer Ice på meg, håper andre lykkes bedre, men jeg personlig kan ikke anbefale disse.
Hei, Anders Så synd å høre at dekningen ikke har stått til forventningene dine. Vi skal ha generelt god dekning i Bergen, og i og med at alle andre operatører fungerer også, så høres dette rart ut. Vi leier nett av Telia i de områdene ICE selv ikke har dekning, og så lenge du normalt har god dekning med Telia eller de andre operatørene som leier nett av de, skal du kunne oppnå den samme dekningen med ICE. Det er derfor fint om du sender oss en henvendelse med adressen du befinner deg på, samt telefonnummeret ditt til [email protected], slik at vi får sjekket dette ordentlig og finne en løsning for deg! 😊 Ha en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Ser det er mange strenge anmeldelser her inne som slakter ICE. Jeg var derfor svært skeptisk til å prøve dette da en telefonselger ringte meg i Februar 2021. Jeg fikk prøve en måned gratis, så tenkte det ikke kunne skade. Har hørt mye negativt om dekningen og var skeptisk. Jeg bor i Kirkenes og reiser en del rundt i Norge, i sommer har jeg feriert 4 uker på Sørlandet. Dekningen til ICE+ nettet er ikke så dårlig som alle skal ha det til. Har vært på mange hytteturer både litt lenger inn i landet og på noen hytter langs sjøen på Sørlandet. Full ICE+ dekning på alle stedene. Dette har gjort at jeg kan streame serier og se så mye Youtube jeg ønsker for kun 99kr i mnd. Jeg er positivt overrasket siden ICE leder veien for at andre selskaper følger etter og tilbyr data til en rimeligere penge. Ønsker meg gjerne raskere hastighet i fremtiden. Selv om det man har nå fungerer bra (det er stabilt.) En annen ting er at jeg prøvde å utfordre kundeservicen på om jeg kunne få noen rabatter for å verve andre. Men det var det dessverre ikke. Når det funker så bra snakker jeg varmt om det til venner og familie, og det hadde vært ekstra motiverende for meg å verve andre hvis ICE forsto seg på meg og mine intensjoner! Anbefaler alle å sjekke ut dekningskartet før de bestiller, så man har ICE+ dekning der man bor/har hytte. Fordi hvis du har det er Data Frihet helt gull!
Hei, Iver Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😁 Vi er så glad for at du deler din erfaring med oss! Vi setter stor pris på at produktet vårt har falt i smak hos deg, og at du får benyttet deg fult ut med vår ICE+ dekning, selv når du er på farten 😊 Ang. dette med rabatter for verving av venner og familie er dessverre ikke noe ice tilbyr pr. i dag, men vi skal ta det med videre for vurdering. Så får vi krysse fingrene for at dette vil bli en mulighet hos ice i fremtiden. Ønsker deg en fortsatt god sommer! 🌞 Mvh. Kristine ice.no
Prøver å ringe telenormobil men blir avbrutt etter første ringesignal. Har hatt dette i hverfall 2 år nå. Må be icemobilkunder bruke messanger . Håpløst . Ice butikk kan ikke hjelpe. Noen som vet noe .??????
Hei, Inger B Dette hørtes veldig rart ut. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] og legge ved ditt navn og mobilnummer. Da vil jeg ta kontakt med deg så vi får feilsøkt dette ordrentlig. I mellomtiden kan du jo også forsøke simkortet ditt i en annen telefon, for å se om det er samme problem der. Jeg ønsker deg en fin helg! Mvh Heidi ice.no