ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Andre gang jeg var gitt Ice muligheten, men aldri mer. Jeg vet ikke hvorfor, men de har en utrolig dårlig dekning og jeg bor ett sted med god dekning i utgangspunktet ( Bergen). Samme erfaringen har og andre jeg har snakket med. Alle andre operatører av de jeg har prøvd kan gi en tilfredsstillende opplevelse. Dårlig nett og fullstendig håpløst og skulle ringe noen. Absolutt alle bemerker hvor dårlig de hører meg osv. Så aldri mer Ice på meg, håper andre lykkes bedre, men jeg personlig kan ikke anbefale disse.
Hei, Anders Så synd å høre at dekningen ikke har stått til forventningene dine. Vi skal ha generelt god dekning i Bergen, og i og med at alle andre operatører fungerer også, så høres dette rart ut. Vi leier nett av Telia i de områdene ICE selv ikke har dekning, og så lenge du normalt har god dekning med Telia eller de andre operatørene som leier nett av de, skal du kunne oppnå den samme dekningen med ICE. Det er derfor fint om du sender oss en henvendelse med adressen du befinner deg på, samt telefonnummeret ditt til [email protected], slik at vi får sjekket dette ordentlig og finne en løsning for deg! 😊 Ha en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Ser det er mange strenge anmeldelser her inne som slakter ICE. Jeg var derfor svært skeptisk til å prøve dette da en telefonselger ringte meg i Februar 2021. Jeg fikk prøve en måned gratis, så tenkte det ikke kunne skade. Har hørt mye negativt om dekningen og var skeptisk. Jeg bor i Kirkenes og reiser en del rundt i Norge, i sommer har jeg feriert 4 uker på Sørlandet. Dekningen til ICE+ nettet er ikke så dårlig som alle skal ha det til. Har vært på mange hytteturer både litt lenger inn i landet og på noen hytter langs sjøen på Sørlandet. Full ICE+ dekning på alle stedene. Dette har gjort at jeg kan streame serier og se så mye Youtube jeg ønsker for kun 99kr i mnd. Jeg er positivt overrasket siden ICE leder veien for at andre selskaper følger etter og tilbyr data til en rimeligere penge. Ønsker meg gjerne raskere hastighet i fremtiden. Selv om det man har nå fungerer bra (det er stabilt.) En annen ting er at jeg prøvde å utfordre kundeservicen på om jeg kunne få noen rabatter for å verve andre. Men det var det dessverre ikke. Når det funker så bra snakker jeg varmt om det til venner og familie, og det hadde vært ekstra motiverende for meg å verve andre hvis ICE forsto seg på meg og mine intensjoner! Anbefaler alle å sjekke ut dekningskartet før de bestiller, så man har ICE+ dekning der man bor/har hytte. Fordi hvis du har det er Data Frihet helt gull!
Hei, Iver Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😁 Vi er så glad for at du deler din erfaring med oss! Vi setter stor pris på at produktet vårt har falt i smak hos deg, og at du får benyttet deg fult ut med vår ICE+ dekning, selv når du er på farten 😊 Ang. dette med rabatter for verving av venner og familie er dessverre ikke noe ice tilbyr pr. i dag, men vi skal ta det med videre for vurdering. Så får vi krysse fingrene for at dette vil bli en mulighet hos ice i fremtiden. Ønsker deg en fortsatt god sommer! 🌞 Mvh. Kristine ice.no
Prøver å ringe telenormobil men blir avbrutt etter første ringesignal. Har hatt dette i hverfall 2 år nå. Må be icemobilkunder bruke messanger . Håpløst . Ice butikk kan ikke hjelpe. Noen som vet noe .??????
Hei, Inger B Dette hørtes veldig rart ut. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] og legge ved ditt navn og mobilnummer. Da vil jeg ta kontakt med deg så vi får feilsøkt dette ordrentlig. I mellomtiden kan du jo også forsøke simkortet ditt i en annen telefon, for å se om det er samme problem der. Jeg ønsker deg en fin helg! Mvh Heidi ice.no
Jeg har nå hatt ice i noen måneder og jeg må skru av og på router hver eneste dag for at jeg skal kunne bruke internett. Det fungerer veldig dårlig. Jeg kontaktet kundeservice og fikk beskjed om at det gikk helt sikkert fint og si opp avtalen uansett om jeg hadde bindingstid. Jeg fikk også beskjed om at jeg ville få svar ila 1-2 virkedager. Det tok 7 dager og svaret jeg fikk var: Hei, "Ola Nordmann" Viser til din henvendelse til Kundeservice vedrørende Mobilt Bredbånd. Bekrefter med dette at jeg har tatt en gjennomgang av saken. Alle våre bredbånd selges med 30 dagers åpent kjøp, slik at man kan returnere bredbåndet dersom man ikke er fornøyd. Velger man å beholde bredbåndet etter prøveperioden vil bindingstiden for avtalen være gjeldende. Jeg finner følgelig ikke grunnlag for å løse deg fra bindingstiden for abonnementet. Ønsker deg en god dag. Vennlig hilsen Ice Saksbehandler Jeg syntes dette er rimelig spessielt da jeg fikk beskjed om at det kom til og ordne seg pga løsningen fungerer dårlig der jeg bor nå.
Hei, Mathias Dette må jeg få sett på for deg. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] og legge ved ditt navn og kundenummer, så kontakter jeg deg direkte, så snart jeg har sjekket opp i dette. Jeg ønsker deg en fin helg! Mvh Heidi ice.no
Kun 2 av 10GB kan brukes utenfor ice+ dekning👎, selv om jeg har 18 GB igjen kan det ikke lastes ned filmer fra f.eks. Netflix fordi jeg er på ice-Telia nettverk fordi ice+ ikke har dekning. Det er for dårlig og grunn til at jeg og min familie forlater ice til ett annet mobilleverandør.
Hei, Joachim Dette kan jeg hjelpe deg med. Det høres ut som du har en gammel type ungdomsabonnement hos oss. Dette kan jeg hjelpe deg og endre til et abonnement som ikke har noe sperre for bruk utenfor ice+ nettet. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og navnet ditt, så tar jeg kontakt med deg så vi får endret på dette. I mellomtiden ønsker jeg deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Skulle byttet til ice for en uke siden. Har fremdeles ikke mottatt nye simkort. Når jeg ringer kundeservice for jeg beskjed om at ordreavdelingen må bruke 48 timer på saken. Tror ikke ice vil ha flere kunder.
Hei, Jan! Dette høres da veldig merkelig ut. Send oss en henvendelse til [email protected] med mobilnummeret dette gjjelder, så skal vi få sjekket opp i dette for deg, og sørge for at du får tilsendt nye SIM-kort. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
det er ikke riktig at ice kan brukes i skandinavia
Hei, Per Dette er helt riktig. Vårt eget ice nettverk vil ikke fungere i skandinavia, men når du befinner deg i skandinavia vil du koble deg til et annet mobil nettverk som er tilgjengelig i gjeldende land. Alle våre mobilabonnement lar deg bruke telefonen din i EU og EØS uten ekstra kostnad! God sommer 🌞 Mvh. Ken ice.no