ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte Facebook når jeg trengte hjelp på en lørdag kl 1815. Problemet løst før 1830!
Når kundeservice normalt er stengt eller lange køer utmerker Ice seg med meget raske tilbakemeldinger gjennom sosiale medier. Fortsett det gode arbeidet. Begge barna har Ice og kommer nok til å fortsette med det. Ingen skjulte kostnader heller!
Hei Raimond T, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått! Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Veldig fornøyd med Ice. Har bra dekning så og si over alt. God kundeservice og det er et billig mobilabonnement.
Hei Maiken, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. :) Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Som student har jeg fått veldig mye ut av pengene! Jeg får ingen uhyggelige overraskelser når regninga faktureres. Kundeservicen er superrask, veldig hyggelig og i møtekommende. Som fast kunde i 3 år har jeg kun sett positiv utvikling hos Ice. Hastigheten på mobildataen er relativt grei til mitt bruk. Men dekningen kan være som så i utkantstrøk. Dessuten kunne jeg ønske at man kunne se om fakturaen er betalt på min side, da dette er noe jeg glemmer fort. Svidde etter en dyr affære med inkasso, og det kom ingen påminning eller purring i forkant.
Hei Anna, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Din tilbakemelding er veldig viktig for oss og vi tar det med oss videre. Dekningen er noe vi jobber hele tiden med så forhåpentligvis vil den bare bli bedre i området du oppholder deg. Vi jobber med en ny min-side nå, jeg tar med ønsket ditt videre internt. Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Selskapet lyver når de hevder det ikke er bindingstid på mobilabonnement, men fakturerer ut måneden når du flytter til nytt selskap. Ble portert over i begynnelsen av januar til nytt selskap og ringte på forhånd for å forsikre meg om at det ikke var bindingstid. De bekreftet at det ikke var bindingstid, men unnlot å fortelle om at det fakturerer ut måneden du flytter mobilabonnementet. Jeg endte da opp med å betale dobbelt for de to mobilabonnementene jeg flyttet for hele januar. Direkte svikefullt ikke å opplyse om dette da jeg ringte ens ærend for å høre om dette. Vil aldri bruke dem igjen. Ikke til å stole på og ELENDIG kundeservice. Ble veldig povosert av uprofesjonell kundebehandler som kverulerte i vei på gebrokkent norsk.
Hei Per, Slik du beskriver skal det selvfølgelig ikke være, dersom du har blitt lovet noe så skal vi selvfølgelig holde det. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å ta med i e-posten navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Alltid fått hjelp og det med en gang. De svarer på det jeg spør om og gjør det enkelt. Bra på pris er de også.
Hei Fredrik H Tusen takk for en hyggelig omtale, Fredrik! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en omtale til oss. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Supert å få så hurtig og hyggelig hjelp på kundeservice. Og at det er så enkelt å få kontakt på messenger.
Hei Angela, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale, Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ønsker deg en riktig god helg!! Mvh Carl-Fredrik ice