ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet lyver når de hevder det ikke er bindingstid på mobilabonnement, men fakturerer ut måneden når du flytter til nytt selskap. Ble portert over i begynnelsen av januar til nytt selskap og ringte på forhånd for å forsikre meg om at det ikke var bindingstid. De bekreftet at det ikke var bindingstid, men unnlot å fortelle om at det fakturerer ut måneden du flytter mobilabonnementet. Jeg endte da opp med å betale dobbelt for de to mobilabonnementene jeg flyttet for hele januar. Direkte svikefullt ikke å opplyse om dette da jeg ringte ens ærend for å høre om dette. Vil aldri bruke dem igjen. Ikke til å stole på og ELENDIG kundeservice. Ble veldig povosert av uprofesjonell kundebehandler som kverulerte i vei på gebrokkent norsk.
Hei Per, Slik du beskriver skal det selvfølgelig ikke være, dersom du har blitt lovet noe så skal vi selvfølgelig holde det. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å ta med i e-posten navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Alltid fått hjelp og det med en gang. De svarer på det jeg spør om og gjør det enkelt. Bra på pris er de også.
Hei Fredrik H Tusen takk for en hyggelig omtale, Fredrik! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en omtale til oss. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Supert å få så hurtig og hyggelig hjelp på kundeservice. Og at det er så enkelt å få kontakt på messenger.
Hei Angela, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale, Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ønsker deg en riktig god helg!! Mvh Carl-Fredrik ice
De sender kun en papir regning og hvis du roter bort denne, så sender de ikke en purring men rett til inkasso. Ingen beskjed på sms eller mail om manglende betaling. Kan heller ikke se ved mine sider. 350 kr i tillegg.
Hei Jonas, Purreløpet foregår slik, så dersom du mener at du ikke har mottatt noe SMS eller inkassovarsel så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. 4 dager etter forfall - SMS varsling - kravet er forfalt 14 dager etter forfall - Inkassovarsel per post 28 dager etter forfall - SMS varsling - faktura vil bli sendt til inkasso 30 dager etter forfall - Overføring til inkasso Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
IKKE gå inn en avtale med ICE.net, maken av uprofesjonalitet har jeg ikke sett før! Ingen kundeservice, og kundebehandlere som nekter å overholde vilkårene i kjøpekontrakt. Jeg var tidligere veldig fornøyd med Talkmore og angrer veldig på å ha inngått avtale med ICE.net.
Hei Berit A, Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Ufattelig dårlig dekning på telefoni og helt ubrukelig 4g dekning. Faktisk kun fornøyd med prisen. Bunden til denne driten i 24mnd eller var det 36mnd mån tro.
Hei Steven, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å gi deg noe godt svar. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemene du nevner. Vi skal selvfølgelig se på en løsning om det stemmer at dekningen er ubrukelig. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg har problemer med at flere familiemedlemmer ikke når igjennom når de ringer meg. De får enten opptattsignal eller talebeskjeder om at jeg ikke er tilgjengelig. Jeg har brukt flere timer på å snakke med ICE kundeservice på telefonen og svart på de samme spørsmålene flere ganger. De er hyggelige på telefonen, men sier de ikke kan løse problemet uten å oppsummere på e-post. Til slutt får jeg en e-post hvor det ser ut som at teksten er basert på en standard mal. I e-posten står det at jeg enten har blokkert de som ringer eller satt telefonen min på ikke forstyrr eller at de som ringer ikke skjønner at de må ringe til mitt telefonnummer for å nå meg. Men dette stemmer ikke og det fortalte jeg dem gjentatte ganger på telefonen. Tydeligvis har de ignorert dette, de har kastet bort tiden min, og de har ikke løst problemet. Jeg er nå nødt til å bytte mobilabonnement. Hva et vitsen med å ha mobiltelefon når man ikke kan motta taleanrop?
Hei Misfornøyd kunde, Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en gjennomgang av saken din. Det skal selvfølgelig ikke være slik du beskriver. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice