ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
DÅRLIG DEKNING. Har vært i kontakt med dere om det. Ingen forbedringer ble lovet.
Alt funker som det skal og hvis det er noe galt en gang, er de utrolig flinke folk ved kundeservice! Takk for det.
Hei Prellwitz Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg skal aldri bruke ice.net og motivere mine kjente å slutte så snart som mulig.
Kjapp god kundeservice, og ellers rimelig pris. En god kombinasjon som kunde😊.
Har bare gode erfaringer. Kort ventetid på hjelp. God og forståelig servise.
De er alltid hyggelige og raske med att svare meg.
STYR UNNA!!! Den første tiden med ice var jeg fornøyd, ikke topp dekning, men til prisen var det helt greit. Men etter 6 måneder endret de mobilabonnementet mitt mot min vilje. Jeg fikk dårligere vilkår (og høyere pris) selv om jeg flere ganger uttrykte at jeg ikke ønsket å skifte. Jeg anså kontrakten som brutt og skiftet operatør. Da fakturerer de bruddgebyr på mange hundre kroner. Når jeg forsøkte å snakke med kundeservice ble jeg blankt avvist. (Direkte frekk var han også) De fakturerer meg altså for å bryte en kontrakt jeg aldri har signert. Etter flere runder med kundeservice (i flere ledd "oppover") har jeg fortsatt ikke kommet noen vei, jeg opplever at selv de ansatte jeg prater med opplever det flaut å arbeide for en så useriøs arbeidsgiver. Juridisk holder ikke dette mål, men for bare noen hundrelapper blir det enklere å betale og gå videre fremfor å ta en kamp når man har en travel hverdag. Men en ting er sikkert, der blir ALDRI mer Ice.net på meg...
Hei Inger, Dette hørtes jo ikke bra ut, jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på denne saken men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice