ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok lang tid på svar, men når de først tar kontakt fikser de problemet med en gang.
Bra, men litt dyrt abonnement. Ser andre som har billigere.
Icenet er det verste jeg har opplevd innen mobil bransje, ekstrem dyre, holder ikkje avtale, får alltid mye høyere faktura enn det som er avtalt.
Hei, Ha Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hadde spørsmål om faktura. Fikk hyggelig, hurtig og tilfredsstillende svar.
Det var så bra med å kunne skrive på facebook og få svaret der. Kunne vært bedre å få svar med en gang på facebook eller mindre ventetid. Mindre enn 5 minutter. Ellers jeg var helt fornøyd.
Hei, Jawid M Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig god og rask kundeservice, gunstig pris på abonnement, god dekning (Sør-Trøndelg). Anbefales.
Har alltid fått hjelp fra kundeservicen hos Ice, uansett stort eller smått. De er vennlige og terskelen for å ta kontakt er lav. Jeg har alltid fått et svar jeg er tilfreds med. Jeg har heller ikke fått noen uforutsette regninger, noe jeg setter stor pris på! Jeg har vært kunde i et par år og blir å fortsette med det! :)
Hei, Marit Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi setter veldig stor pris på at du er kunde hos oss! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net