⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 011 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 011 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 011 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 435
524
340
419
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 011 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kan bli bedre på kundeservice

Omtale av  Limt

De er helt ok, stort sett stabilt, men liten rekkevidde i huset. Det er umulig å vite når mobilt bredbånd blir fylt opp. Det er jo et mnd abonnement med Ninni gstid, så da bør det være, sånn som Telia hvor man tydlig kan se når det blir fylt opp igjen. Chatten bør kunne vare noen timer lengre enn tlf og bør være tilgjengelig om søndager Møter litt sånn avvisende service folk på tlf og ikke alltid så ivrig etter å finne en løsning får kunden

Svar fra ice
06.02.2023 09:34

Hei Limt! Ditt mobile bredbånd blir fyllt opp den 1 hver måned og om du ønsker å følge få en oversikt over forbruket kan du opprette en min side bruker og følge dette der. Leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundervice dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at dere skal føle det, vi skal ta dette videre. Mvh Stine Ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bryter løfter og har senket servicegraden betydelig.

Omtale av  Sverre A

God service når vi tegnet abonnement, men nå er det bånn i bøtta. Ustabile dekningsforhold med hyppig bortfall av ICE+, (Nesøya i Asker). Blir stadig dyttet ned på EDGE (!) og Telia sitt nett, og igjen er det problemer med innkommende anrop på den ene av to telefoner! Tenk deg om før du undertegner avtale med ICE.

Svar fra ice
13.01.2023 10:28

Hei, Sverre. Så leit at dere opplever disse problemene! Send gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, om du ønsker at vi skal feilsøke dette med deg. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no

Ice Ung 16GB

Omtale av  S

Gunstig pris og god kundeservice. Det som trekker fryktelig mye ned er den sinnsykt dårlige dekningen utenfor alt som kan kalles sentrum, men beveger meg relativt sjelden der, så for meg har det ikke veldig mye å si. Bor du sentralt kan ice trygt anbefales!

Svar fra ice
13.01.2023 10:28

Hei, S 😊 Det var veldig hyggelig tilbakemelding! De neste 5 årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, som kommer til å forbedre dekningen kraftig mange steder. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no

Svindel fra ende til annen! Styr unna!

Omtale av  Glenn S

Svindel fra ende til annen! Ble ringt av selger som lovet gull og grønne skoger på ice bedrift. Bandt meg til 24mnd for så å finne ut etter noen måneder at det ikke var hold i noe av det selger hadde sagt. Klaget til brukerklagenemnda som ikke ga medhold fordi det var sagt muntlig av selger. Gleder meg til bindingstiden er ute! Aldri mer Ice!!

Svar fra ice
10.01.2023 09:04

Hei Glenn S Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at ting skal være. Du må gjenre sende oss en e-post på [email protected] med en god forklaring av din sak så vi kan få tatt en titt på den og funnet en løsning for deg. Mvh Stine

Useriøst og elendig piss!

Omtale av  Leiv J

Elendig kundeservice. Svarer ikke på henvendelser. Dekning i Stavanger/Kristiansand er som sirup. 2 streker og treg surfing. Får da lite for pengene. Anbefaler ikke Ice+! Nylig sagt opp selv og går over til andre.

Svar fra ice
09.01.2023 07:48

Hei Leiv J Så leit å høre at du har hatt en slik oppevelse med oss, det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at dere skal oppleve. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nøyaktig hvor du sliter med telefon, så skal vi undersøke dekningen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Stine

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

ICE nettbutikk

Omtale av  Jan O. C

Hei Jeg kjøpte en Samsung Galaxy Xcover 5 med abonnement som jeg fikk den 29.12.22 satte inn Sim kort for å sette opp telefonen, det gikk ikke da jeg får beskjed om å kontakte administrator, da skjønte jeg ingenting, begynte derfor på nytt og fikk den samme beskjeden igjen, trykket da på vis detaljer og da kom det frem at Bergen Kommune står som administrator på telefonen. På fredag den 30.12.22 tok jeg kontakt med ICE, de satte meg over til dere slik jeg forsto det, den jeg snakket med skulle opprette sak på dette, og at jeg skulle følge med på mailen min. Ikke hørt noe ennå på mandag 02.01.23 tok derfor kontakt igjen, fikk da beskjed av han jeg snakket med at han skulle se på saken og at jeg skulle følge med på mailen min. I dag tirsdag 03.01.23 har jeg fortsatt ikke hørt noe, må jo si at det er litt spesielt at dette ikke kan løses på kort tid. Denne telefonen skal da sikkert Bergen Kommune egentlig ha, og hvor vanskelig kan det være og sende meg en ny mobiltelefon og sende meg returlapp på mail, så jeg får sendt den jeg har fått i retur. Alle kan gjøre en feil, men man må rette opp i de feil man gjør og dette burde være en enkel sak og ordne opp i. Her er svaret: Ser vi har opprettet en sak på dette til leder tidligere. Vi må bare beklage dette med telefonen. Det kan se ut til at vi er nødt til å ta denne telefonen i retur. Sender informasjon om angrerett under, returlapp og angreskjema ligger vedlagt. For at vi skal kunne utføre behandlingen av din angrerettforespørsel, er det viktig at varen du sender inn leveres inn slik den ble levert til deg. Dette innebærer at: - Kodelås / mønsterlås / passord er fjernet - Telefonen MÅ være deaktivert fra brukerkontoer som f.eks. Apple-ID og iCloud (Apple), KIES (Samsung) osv. Varer som er låst med personlig konto VIL bli returnert til deg. - Varen sendes inn med komplett salgspakke. Det vil si at alt tilbehør må sendes med. Ferdig utfylt angrerettskjema må sendes med varen. For sikkerhets skyld anbefaler vi at du sender varen som servicepakke/norgespakke, og tar vare på sporingsinformasjonen du får fra posten. Når den er behandlet på angrerett vil du få pengene tilbake og du kan legge inn en ny bestilling om ønskelig. Sim kortet skal ikke sendes i retur, det kan du beholde. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Kundeservice ICE nettbutikk Ønsker deg en fin dag videre. Hei Det vil si at det koster meg både penger, må kjøre for å levere den på posten og ikke minst tid på at dere har begått en feil, og dere retter ikke opp i feilen dere har begått en gang. Jeg har betalt for en vare som ikke fungerer og dere klarer ikke engang å sende en ny, men jeg må legge inn en ny bestilling. Dette er er den dårligste kundeservice jeg noen gang har fått, dette er lavmål. Presiserer at dette gjelder Nettbutikken som styres av Modino AS Konklusjon er at jeg sitter igjen med et Sim kort jeg ikke får brukt, da jeg pr. nå har arbeids telefon. Jeg har også mobilt brebånd fra ICE som jeg har vært fornøyd med. Men etter dette så tror jeg at jeg kommer til si opp alle mine abonnement hos ICE. Jan Olav

Svar fra ice
09.01.2023 07:48

Hei Jan olav Dette var veldig trist å lese, skjønner veldig godt at du er frustrert når du blir sittende uten telefon. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi få sett på saken din og finne en løsning for deg fortest mulig. Mvh Stine

Dårlig dekning på Lifjell

Omtale av  Ragnar S

Får ikke ringt og ikke tatt i mot samtaler. Det er det fine med Ice. En får tatt livet med ro på fjellet med Ice.

Svar fra ice
04.01.2023 10:18

Hei, Ragnar S Det er leit å høre at du opplever problemer på fjellet. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nøyaktig hvor du sliter med telefon, så skal vi undersøke dekningen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Jonas ice.no

ice har 4 011 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR