ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei Jeg kjøpte en Samsung Galaxy Xcover 5 med abonnement som jeg fikk den 29.12.22 satte inn Sim kort for å sette opp telefonen, det gikk ikke da jeg får beskjed om å kontakte administrator, da skjønte jeg ingenting, begynte derfor på nytt og fikk den samme beskjeden igjen, trykket da på vis detaljer og da kom det frem at Bergen Kommune står som administrator på telefonen. På fredag den 30.12.22 tok jeg kontakt med ICE, de satte meg over til dere slik jeg forsto det, den jeg snakket med skulle opprette sak på dette, og at jeg skulle følge med på mailen min. Ikke hørt noe ennå på mandag 02.01.23 tok derfor kontakt igjen, fikk da beskjed av han jeg snakket med at han skulle se på saken og at jeg skulle følge med på mailen min. I dag tirsdag 03.01.23 har jeg fortsatt ikke hørt noe, må jo si at det er litt spesielt at dette ikke kan løses på kort tid. Denne telefonen skal da sikkert Bergen Kommune egentlig ha, og hvor vanskelig kan det være og sende meg en ny mobiltelefon og sende meg returlapp på mail, så jeg får sendt den jeg har fått i retur. Alle kan gjøre en feil, men man må rette opp i de feil man gjør og dette burde være en enkel sak og ordne opp i. Her er svaret: Ser vi har opprettet en sak på dette til leder tidligere. Vi må bare beklage dette med telefonen. Det kan se ut til at vi er nødt til å ta denne telefonen i retur. Sender informasjon om angrerett under, returlapp og angreskjema ligger vedlagt. For at vi skal kunne utføre behandlingen av din angrerettforespørsel, er det viktig at varen du sender inn leveres inn slik den ble levert til deg. Dette innebærer at: - Kodelås / mønsterlås / passord er fjernet - Telefonen MÅ være deaktivert fra brukerkontoer som f.eks. Apple-ID og iCloud (Apple), KIES (Samsung) osv. Varer som er låst med personlig konto VIL bli returnert til deg. - Varen sendes inn med komplett salgspakke. Det vil si at alt tilbehør må sendes med. Ferdig utfylt angrerettskjema må sendes med varen. For sikkerhets skyld anbefaler vi at du sender varen som servicepakke/norgespakke, og tar vare på sporingsinformasjonen du får fra posten. Når den er behandlet på angrerett vil du få pengene tilbake og du kan legge inn en ny bestilling om ønskelig. Sim kortet skal ikke sendes i retur, det kan du beholde. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Kundeservice ICE nettbutikk Ønsker deg en fin dag videre. Hei Det vil si at det koster meg både penger, må kjøre for å levere den på posten og ikke minst tid på at dere har begått en feil, og dere retter ikke opp i feilen dere har begått en gang. Jeg har betalt for en vare som ikke fungerer og dere klarer ikke engang å sende en ny, men jeg må legge inn en ny bestilling. Dette er er den dårligste kundeservice jeg noen gang har fått, dette er lavmål. Presiserer at dette gjelder Nettbutikken som styres av Modino AS Konklusjon er at jeg sitter igjen med et Sim kort jeg ikke får brukt, da jeg pr. nå har arbeids telefon. Jeg har også mobilt brebånd fra ICE som jeg har vært fornøyd med. Men etter dette så tror jeg at jeg kommer til si opp alle mine abonnement hos ICE. Jan Olav
Hei Jan olav Dette var veldig trist å lese, skjønner veldig godt at du er frustrert når du blir sittende uten telefon. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi få sett på saken din og finne en løsning for deg fortest mulig. Mvh Stine
Får ikke ringt og ikke tatt i mot samtaler. Det er det fine med Ice. En får tatt livet med ro på fjellet med Ice.
Hei, Ragnar S Det er leit å høre at du opplever problemer på fjellet. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med nøyaktig hvor du sliter med telefon, så skal vi undersøke dekningen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Jonas ice.no
Byttet til ice fra Telia og er overrasket over hvor dårlig abonnementet er. 10 minutter etter å ha byttet sim-kort begynte telefonen å si at jeg er koblet til internasjonal roaming (fortsatt i Norge) og sa at jeg ville bli trukket ekstra hvis jeg aktiverte mobildata. Etter dette ble jeg ikke koblet på "Norge" før jeg kom inn i sentrum i byen der jeg var. Etter dette har jeg hatt dekning kun 50% av tiden jeg har vært koblet på. I tillegg tilbyr de ikke 5G andre steder enn midt i Oslo. Jeg ville anbefalt å styre unna ice og kalt det en nedgradering fra alle andre abonnementer jeg har hatt. Når jeg prøvde å kontakte kundeservice angående førstnevnte sak ble jeg koblet til med er menneske i 2 sekunder flr de stengte samtalen.
Hei, August Her høres det ut som det er noe feil et sted. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fult navn og telefonnummer, slik at vi kan hjelpe deg med å finne ut hva som er galt. Mvh Jonas ice.no
Ice har vert greie men jeg savner ett abbonent på 0.5GB hos dem da jeg har wifi og bruker ubetydelig med data på mobildata.
Hei, Hans Det er godt høre at du var fornøyd med oss, selvom vi ikke har et abonnement som passer helt for deg. Blir det aktuelt, er du selvfølgelig velkommen til å bli ice-kunde igjen senere. Vi takker for tilbakemeldingen, og vi ønsker deg en god jul! Mvh Jonas ice.no
Sjelden problemer og jeg klarer meg med det abonnentet siden jeg har firmatelefon ved siden av. Får ganske rask hjelp hos kundeservice hos Ice. Til og med i utlandet.
Hei, Tormod. Det er en fryd å lese! Ønsker deg en god førjulstid 🤶 Mvh. Rebekka ice.no
Problemer fra start til slutt. Elending kundeservice. Brudgebyr ut av det blå. Om fakrura er betalt en dag for sent sp er det incasovarsel.
Hei, Morten Dette syns jeg var leit å høre. Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg, og jeg håper du har funnet deg til rette hos din nye operatør. Har du mottat et bruddgebyr som du er uenig i, send gjerne en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på det for deg. Mvh Jonas ice.no
Har vært ice kunde i 2 års tid og er storfornøyd. Flott og oversiktlig app.alle i familien er kunde hos de og det kommer vi til å fortsette med.
Hei, Roger. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din 😊 Mvh Julie ice.no