ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I am completely satisfied with what I get, I like that there is no long term commitment
Hi, Spaska I am very happy to hear that you are satisfied. 😊 Thank you for the feedback, and have a nice day! Kind regards Jonas ice.no
Jeg er svært fornøyd med kvaliteten på de svarene jeg får. Vennlighet, kunnskap og forståelse. Alltid alt til beste for kunden.
Hei, Ole For en fantastisk tilbakemelding! Kundeservice gjør alt de kan for å hjelpe, og du må aldri nøle med å ta kontakt om du har spørsmål eller noe du ønsker hjelp med! 😊 Takk for at du tok deg tid til å gi oss en vurdering! Jeg ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no
Det blitt tre år jeg er med ice. Jeg er fornøyd i ice og vil ikke bytte til ingen andre operatører. Anbefaler til andre å bruke ice. God kommunikasjon , mange rabatter på forskjel kjøper som mobiltelefoner, iPad, pc, hvis du er med ise.
Hei Rasa 😊 Så koselig å høre! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. 😍 Mvh Martine ice.no
Gode priser på abonnement med mye data. Kundeservicen er best av alle tilbyderne av mobilabonnement. Kunne vært en del billigere på salg av nye mobiltelefoner.
Hei Jorunn 😊 Supert at du er fornøyd! Det skal vi ta med oss videre, men pass på å følg med i vår nettbutikk for kampanjer så kanskje du kan finne en telefon til rabattert pris 🙌😁 Mvh Martine ice.no
Har hatt Ice i mange år og veldig fornøyd. Får mye for pengene. Ingenting bedre på markedet. MEN, håper dere får til en avtale med Apple snart slik at vi med iPhone også kan bruke WiFi Tale. Bortsett fra det, helt supert! Anbefaler Ice til alle jeg kjenner <3 love you
Hei Ine 😊 Så flott å høre at du er fornøyd, og tusen takk for tilbakemeldingen. Vi har en god nyhet og det er at WiFi - tale er nå mulig hos oss. Trykk på linken under så kan du se hvordan oppsettet gjøres: https://www.ice.no/kundeservice/mobiloppsett/wi-fi-tale/ 😍 Mvh Martine ice.no
Hadde fryst mitt abonnement på mobilt bredbånd, siden dette ble brukt på en hytte bare halve året. Oppdaget etter hvert at jeg hadde blitt trukket for abonnementet i flere måneder etterpå. Ringte da og sa at det måtte ha skjedd en feil, og at de måtte få abonnementet fryst og tilbakebetalt for de månedene som de hadde trukket beløpet. Fikk til svar at de ikke kunne finne informasjon fra meg om at jeg hadde bedt om dette, så de kunne ikke hjelpe meg. Etter en del leting fant jeg en sms fra dem som bekreftet at jeg hadde fryst abonnementet fra den datoen jeg sa, og jeg sendte ICE bilde av denne. Fikk et tørt svar om at abonnementet ble fryst og beløpet de hadde trukket for mye skulle tilbakebetales. Ingen skikkelig beklagelse eller noe, så her må man følge godt med selv.
Hei, Tom Dette hørtes overhodet ikke bra ut, og jeg beklager virkelig at du har hatt en slik opplevelse hos oss! Jeg håper du var noe fornøyd med produktet utenom denne uheldige episoden. Frys og gjenåpning av et abonnement skal i utgangspunktet være en enkel sak, men her forstår jeg at det er forbedringspotensiale. Vi i ice takker for at du gjør oss oppmerksomme på dette, og tilbakemeldingen din er tatt videre med riktig avdeling slik at vi kan unngå gjentakelser av samme tabbe i framtiden. Jeg ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Jonas ice.no
Masse gb for 99,- (1000gb). Kan kjøpe tlf til en billigere penge, man bare binder seg til abn i ett år :) byttet tlf ca 1 gang i årrt :)
Hei, Susi Tusen takk for positiv tilbakemelding! Det er moro å høre at du er fornøyd med ice, og jeg håper det fortsetter sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no