ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overrasket over den Raske og meget hyggelig kundeservicen. 👍🏼 Ble så godt tatt vare på og hjulpet med mine utfordringer. 😁 Produktene i seg selv er det heller ingenting å utsette på 😁 Alltid på nett og supert utstyr (mobilt bredbånd) 👍🏼😁 Meget fornøyd og kommer ikke til å bytte bredbåndsleverandør 👍🏼 Anbefales! 😁👍🏼
Kjære, Trude! Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ha en god helg! Mvh Gisle ice.net
Nettopp byttet fra telenor da jeg kjøpte ny telefon.. Største tabben jeg har gjort. Elendig dekning innendørs. De 50 kronene jeg sparer i måneden var ikke verdt det.
Hei, Lars! Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "[email protected]". Gi oss følgende opplysninger: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig innendørsdekning Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen. Mvh Gisle ice.net
Alt fungerte bra før når de brukte Telia sitt nett. Nå lanserte de Ice.net sitt eget nett og jeg har aldri stolt så lite på telefonen. Prøvd nytt simkort etc via support, men ingen ting hjelper. BankID på mobil er ekstrem ustabil og må gå tilbake til kodebrikke for å betale regninger. Telefonen kan også plutselig be om pin kode og den går i nød-nett modus som begynte å skje med erstattningssimkortet, men nå har jeg iallfall datatrafikk noe jeg ikke hadde med det gamle. Heldigvis lanserte de EU pakker som gjør at binding går ut og jeg kan komme meg bort til en annen leverandør 1 Juni. Aldri mer Ice, iallfall ikke på noen år. Kundeservice er flinke så de får topp score!
Hei, Audun! Synd å høre at du hadde en del negative erfaringer med oss som førte til at du byttet selskap. Veldig hyggelig at du syns at kundeservicen vår er topp. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Du er hjertelig velkommen tilbake på et senere tidspunkt :) Mvh Gisle ice.net
Bestilte mobilt bredbånd adapter som ikke fungerte og returnerte det etter 3 dager, i god tid for angrefristen som er 14 dager. Det er nu over 8 uker siden og pengene kr 598,- Er ennå ikke tilbakebetalt, tiltros for mange henvendelser til kundeservice. I stedet har jeg fått en sms om at de visstnok har utstedte en tilleggs regning på kr 253,-. Og om jeg ikke betalte den omgående ville det bli ilagt purregebyr og så sendes til inkasso. Regningen er aldri mottatt som post. Regningen på kr 253,- skal være en tilleggsregning på de 598,- som var betalt for adapterert som var tilbakesendt. Jeg har hatt med 4 stk kundebehandlere å gjøre, men det er vel begrenset hva en telefonvakt er istand til å ordne. Det sitter vel en eller annen sjef i systemet som trenere og lager problemer for kunder som benytter angrefristen og som vil ha sine penger tilbake. En kundebehandler innrømmet pr mail at de har gjort en feil, og at de har problemer innad i systemet som har med klager å gjøre. Dette her er til stor irritasjon og skaper ikke mye reklame for ice, noe de trenger når en ser alle misfornøyde kunder. Jeg og min familie ønsker ikke å ha med ice å gjøre. De er sikkert grei så lenge du ikke har noe å klage på, men de går ikke av veien for å lage problemer for sine kunder. Heldigvis har jeg kopi av mailene som jeg nu vil bruk for å gå videre med for å inndrive pengene som jeg har til gode. NB. I dag fikk jeg en sms fra kundeservice til ice.net hvor jeg på en skala fra 1-5 ville si hvor fornøyd jeg var med kundebehandlingen. 1 var svært misfornøyd. Da kan dere lure på hva hvilke tall jeg sendte tilbake.
Hei, Bjørn A! Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Mvh Gisle ice.net
God kundeservice. Litt stive priser, men det finnes pr i dag ingen reelle alternativer.
Jeg er inne i en avtale med 12 måneder binding. En måned var jeg usikker på om jeg hadde betalt, så jeg logget meg inn på "min side" for å sjekke. Her fant jeg derimot ingen informasjon om noen som helst fakturaer. Tok derfor en telefon, men kom etter mye venting aldri gjennom hos kundeservice. Hørte aldri noe mer om fakturaen, inntil 5-6 uker senere. Da mottar jeg en inkasso med en faktura som er over dobbelt så dyr. Etter norsk lov er selskaper pliktig å sende ut et varsel om inkasso, noe Ice aldri har gjort. Når jeg tar kontakt med kundeservice benekter de dette og sier bare at "de alltid sender ut inkassovarsel", og "min side skal vi ordne snart". De påstar videre at de i tillegg til å sende ut inkassovarsel, også har så god kundeservice at de i tillegg sender ut en SMS om ubetalte faktura. Dette er i mitt tilfelle, fullt ut løgn. Kundeservice sitter videre å beneketer alt. Jeg føler meg som kunde ikke lyttet til og behandlet som søppel. Ser her at selskapet er rangert helt på bunn. Det forstår jeg godt. Hold dere unna!
Hei, Robert! Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om kundebehandlerne kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Gisle ice.net
Kundeservicen er bra, hyggelige folk, men får ikke hjelp med problemene. - Kjøpte ny iPhone for vel en uke siden, med binding hos Ice-net etter sterke anbefalinger fra selger hos el-kjøp, Kan bare sende eller motta MMS fra iPhonetelefoner. - Dårlig dekning. - Folk "faller ut" under telefonsamtalen. Hører bare halvparten av samtalen.
Hei, Ingrid T! Jeg forstår godt at du ikke er fornøyd med oss så langt. Det kan være flere grunner til problemene du beskriver ovenfor. Disse vil jeg gjerne ta en ekstra titt på, slik at vi finner en løsning som gjør deg fornøyd. Send meg en e-post til "[email protected]", så lover jeg at vi tar fatt i saken: - Fullt navn - Telefonnummer - Hvilken mobil du har - Kort oppsummering av problemet du oppgir her (du må gjerne copy paste) - Hvor du opplever problemet - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Gisle ice.net