ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice. Litt stive priser, men det finnes pr i dag ingen reelle alternativer.
Jeg er inne i en avtale med 12 måneder binding. En måned var jeg usikker på om jeg hadde betalt, så jeg logget meg inn på "min side" for å sjekke. Her fant jeg derimot ingen informasjon om noen som helst fakturaer. Tok derfor en telefon, men kom etter mye venting aldri gjennom hos kundeservice. Hørte aldri noe mer om fakturaen, inntil 5-6 uker senere. Da mottar jeg en inkasso med en faktura som er over dobbelt så dyr. Etter norsk lov er selskaper pliktig å sende ut et varsel om inkasso, noe Ice aldri har gjort. Når jeg tar kontakt med kundeservice benekter de dette og sier bare at "de alltid sender ut inkassovarsel", og "min side skal vi ordne snart". De påstar videre at de i tillegg til å sende ut inkassovarsel, også har så god kundeservice at de i tillegg sender ut en SMS om ubetalte faktura. Dette er i mitt tilfelle, fullt ut løgn. Kundeservice sitter videre å beneketer alt. Jeg føler meg som kunde ikke lyttet til og behandlet som søppel. Ser her at selskapet er rangert helt på bunn. Det forstår jeg godt. Hold dere unna!
Hei, Robert! Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om kundebehandlerne kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Gisle ice.net
Kundeservicen er bra, hyggelige folk, men får ikke hjelp med problemene. - Kjøpte ny iPhone for vel en uke siden, med binding hos Ice-net etter sterke anbefalinger fra selger hos el-kjøp, Kan bare sende eller motta MMS fra iPhonetelefoner. - Dårlig dekning. - Folk "faller ut" under telefonsamtalen. Hører bare halvparten av samtalen.
Hei, Ingrid T! Jeg forstår godt at du ikke er fornøyd med oss så langt. Det kan være flere grunner til problemene du beskriver ovenfor. Disse vil jeg gjerne ta en ekstra titt på, slik at vi finner en løsning som gjør deg fornøyd. Send meg en e-post til "[email protected]", så lover jeg at vi tar fatt i saken: - Fullt navn - Telefonnummer - Hvilken mobil du har - Kort oppsummering av problemet du oppgir her (du må gjerne copy paste) - Hvor du opplever problemet - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Gisle ice.net
Jeg byttet abonnoment fra Onecall sommeren 2015 og har ikke angret siden. Ice.net er alltid å nå på facebook om jeg lurer på noe. Alt fra fakturaer til dumme spørsmål som jeg lurer på. De svarer fort og har alltid et svar. Hvis jeg vil ringe til ice.net, så er også dette gratis selv om det er et 5-sifret nummer. Appen er god og stabil, og har de funksjonene som jeg trenger i det daglige, som f.eks. Å kunne sjekke hvor mye data jeg har igjen. Prisene er også veldig gode og jeg har aldri mottatt en faktura som var dyrere enn forventet. Og selv om prisen gikk opp til 129kr, så kan jeg nå bruke telefonen i europa uten ekstra kostnader, noe jeg synes er helt greit. Jeg slipper også å tenke på overforbruk på data. Ja, farten blir satt kraftig ned, men jeg betaler ikke ekstra for overforbruket. Og dette passer meg helt perfekt. En liten ting jeg savner er muligheten for å ha to simkort på samme nummer, noe jeg tror de kommer med snart. Alt i alt er jeg veldig fornøyd!
Tusen takk for en fyldig og hyggelig tilbakemelding om oss, Morten! Jeg kan forsikre deg om at vi jobber med å få på plass tvilling-SIM. Følg med på Facebook-siden vår, så vil du få med deg når tiden er inne for lansering :) Ha en god dag videre. Mvh Gisle ice.net
Virker som dekningen kan være litt ustabil men det kan godt bare være min telefon. Ellers god service :)
Hei, Erlend R! Vi setter stor pris på at du er glad med oss som operatør. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller telefon 08200 dersom du har problemer med dekningen. Da kan vi finne ut hva som skyldes ustabiliteten du nevner. Ønsker deg en fortsatt god dag :) Mvh Gisle ice.net
Ice net er helt ok, men desverre det blir med det. Hastigheten er alt for dårlig selv til vanlig bruk. Ping 51ms, download 9, 83 Mbps, upload 7,90 Mbps. Helt utrolig dårlig. Ellers ingen negative opplevelser. Ikke hatt bruk for å ha noe kontakt med kundeservice, og det er tydeligvis bra siden dei får uvanlig mye pepper i reviews.
Hei, Jens! Det kan virke som noe påvirker hastigheten når du surfer. Vanligvis skal du selvsagt ha mye raskere hastighet. For å finne ut hvorfor det er slik, oppfordrer jeg deg til å sende meg en e-post til "[email protected]". Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hvilken mobil du har - Kort oppsummering av problemet du oppgir her (du må gjerne copy paste) - Hvor du opplever problemet - Hva du kaller deg på bytt.no Sender du oss en e-post, er jeg trygg på at vi skal løse problemet ditt slik at du kan oppleve god hastighet med oss. Ha en fortsatt fin dag. Mvh Gisle ice.net
Du betaler for noe du ikke får! Ved stor trafikk på Ice, får du utlevert 4kb/s! Dette er frustrerende når du betaler for 50 GB! "Lovlig Svindel!" Hva som kan bli bedre? ALT! Vi gleder oss til 5g, da forsvinner Ice!
Hei, Atle F! Dersom du har vært på påskefjellet da du opplevde disse problemene, har du sannsynligvis opplevd "påsketrafikken" på mastene våre. I påsken er det svært mange tilkoblet de samme senderne på fjellet. Det resulterer i at kapasiteten blir sprengt og at farten blir vesentlig begrenset. Jeg har full forståelse for at dette oppleves som utrolig frustrerende. Vi vil gjerne gjøre deg fornøyd igjen. Send meg en e-post til [email protected] hvor du oppgir: - Fullt navn - Hva du kaller deg på bytt.no - Kundenummer - Beskriv problemet - Hvor du befant deg da hastigheten ble redusert Håper å høre fra deg. Mvh Gisle ice.net