ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde vipps mobil som ble kjøpt opp eller overtatt av ice, var skeptisk i starten siden opplegget til vipps var veldig bra, men nå så kan jeg ikke klage, overgangen til ice gikk smertefritt og jeg har det største abonnementet som fungerer utmerket der jeg bor, langt oppe i skogen og jeg har bra signaler. Kundeservice ringte også etter overgangen og det viser god service når dem ringer og spør om alt er bra, fungerer som det skal osv, veldig fornøyd med ice hittil. Er det noe pirk jeg skal sette fingeren på eller mer ønsker så er det at alle de 1000 gb jeg har i måneden har samme hastighet og ikke bare rask hastighet på de første 100gb, hadde gjerne betalt ekstra for å ha samme hastighet hele tiden
Hei, Humla! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! 💛 Jeg har tatt med ditt forslag om abonnement videre, så får vi krysse fingrene for at dette kan bli med i en endring i en eventuell senere produktendring 🤞 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Synes alt funker fint utenom at 4g og 5g er veldig dårlig til tider..
Hei, Ida! Godt og høre at det meste funker fint for deg! 😊 Men ettersom du syntes at mobilnettet kan være dårlig til tider, er det fint om du kontakter vårt kundesenter på tlf 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan finne ut av hva som kan være årsaken til problemet. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Er bra fornøyd med Ice,bra dekning stort sett over alt hvor jeg befinner meg
Hei, Opdahl! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding! 💛 Veldig godt å høre at du har bra erfaring med dekningen uansett hvor du befinner deg 😃👍 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Godt fornøyd så langt.Oversktlig og greit...... ..........
Hei, Terje! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Mobildekningen litt utenfor allfarvei er for dårlig, i tillegg dårlige forhold der jeg bor. Både jeg og kona opplever at samtaler blir brutt flere ganger i uka. Vurderer derfor å bytte operatør!
Hei, Geir! Takk for din tilbakemelding! Så dumt å høre at dere har problemer med dekningen der dere bor. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan sjekke opp i dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Det er et veldig rimelig og perfekt abonnement 🙂 Alt gjør at det blir en mye bedre hverdag 🙂 Og du blir litt mer avslappa 🙂
Hei, Janicke! Tusen takk for en superhyggelig tilbakemelding, det varmer hjertet! 💛 Rimelig, perfekt, enklere hverdag og bli mer avslappa - dette er musikk for våre ører! 😁 Ønsker deg en super dag! Mvh. Kristine ice.no
Kontaktet Ice idag på chatten deres. Mitt i chatten ble chatten plutselig stengt/avsluttet. Henv gjaldt mobilt bredbånd. Sendte en epost og fikk et merkelig automatisk svar tilbake. Ice er nå ikke noe aktuell for min del.
Hei, Trond! Så kjedelig å høre! 😕 Jeg vet ikke hva årsaken til at din chat ble avsluttet, men den vil bli automatisk avsluttet om det går alt for lang svartid. I tillegg om det har vært brudd på nettlinjen man bruker, kan det også være en årsak. Når du sender oss e-post vil du alltid få ett automatisk svar tilbake som viser at vi har mottatt e-posten din og svarer på den fortløpende. Det er 1-3 virkedager behandlingstid på e-post, så dersom du ønsker å komme i kontakt med vårt kundesenter raskere, er det best å ringe direkte på tlf: 21 00 00 00. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no