ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rett etter at jeg byttet til Ice.net skrudde dem opp prisene p.g.a omkostninger for bruk av telefon i utland. Første fakturaen fikk jeg i posten med ett påslag på 50 kroner selv om jeg krysset av for E-faktura når jeg bestilte abonnementet. Slo av personsvar på min side for over en måned siden men den er fremdeles aktiv. Dårlig start kan man si. Ellers så er tilbudet de har bra og roll over er supert.
De har ingen chat mulighet på deres hjemmeside. Så når du trenger f.eks å aktivere telefonen din så kan du kun sende dem mail. Og de svarer ikke på flere dager. Jeg hadde også et abonnement på 99,- pr. måned. Denne prisen skulle være uansett i følge dem. Kom regninger på 130, - og 140, - osv... Svindel. Og når jeg fikk nytt simkort og skulle registrere det på nytt tok det dem flere dager før de klarte å aktivere det. Noe som i praksis normalt tar noen sekunder.
Dårlig dekning, kan ikke åpne nettsider osv, bytter såfort binding er over.
Hold dere unna denne leverandøren. Sjekker forbruket mitt regelmessig. De justerer og jukser med forbruk i etterkant.. Det blir dyrt. Dette gjør at de tvinger deg til å kjøpe dyre kvoter.
Stadig dårlig kontakt selv om man har 3 og 4 streker på forhold. Plutselig står det 3G så kødder forholda. Kundeservice er uprofesjonelle og gjør det motsatte av hva de lover. I går brøyt samtalen på kjørbekk i Skien, et ganske sentralt sted på Østlandet Aldri mer ice net. Unner ikke min verste fiende det en gang.
Var litt problemer i starten da de var nye på markedet, nå har de veldig god dekning og hastighet. Anbefaler ICE til alle.
Opplevde stadig at enkelte telefonnummer ikke kan ringes og enkelte nettsider ikke kan åpnes. Hastigheten er langt under hva du betaler for. Kundeservice svarer kjapt, men klarer ikke å rette de enkleste feil.