ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Chat virket topp. Problem løst med topp service. Telefon: kjempeservice.
Jeg er fornøyd med ice.net. Det som kan blir bedre er deking i noen områder og særlig når huset er i basement det er litt problem
Hei Salwa Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber mye med å forbedre dekningen så satser på at det bare vil bli bedre og bedre for deg. :) Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Jeg bruker ikke internett veldig mye, og jeg har økt fra internett til slutten av måneden. Jeg betaler en faktura hver måned. Hvorfor øker ikke Internett mer enn 12g, det som er ikke bra med ice.
Hei Imad H, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Har opplevd dårlig/ingen dekning noen få steder, men stort sett bra. Mistet alle signaler under opphold i Thailand, men dette viste seg å skyldes feil i en oppdatering på telefonen. Fikk hjelp via Facebook i løpet av en times tid og svært god hjelp til å få telefonen opp å gå igjen.
Hei Kai N Tusen takk for en hyggelig omtale. Din tilbakemelding er viktig for oss! Vi jobber mye med å forbedre dekningen vår så forhåpentligvis vil den bli bedre der du opplever "dårlig" dekningen i dag. :) Ikke nøl med å ta kontakt dersom du lurer på noe. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Hadde helt på egen hånd klart å sperre PINkoden på kortet, og da jeg var på reise hadde jeg ikke PUK koden tilgjengelig. Det tok bare noen få minutters korrenspondanse via facebook/messenger så var problemet løst, og jeg har kontakt med verden igjen👍🏼
Hei Elin, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at det ordnet seg for dere. :) Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Skjønner ikke hvorfor mobildata ikke skal funke når jeg får by mobil. Fortsett å jobb mot å få like gode avtaler som de store abonnementene, fristende å bytte fordi man tror de har bedre tilbud God service da personalet svarer raskt :) Og helt sykt elendig dekning på togstrekningen Trondheim -Oslo...
Hei Stine, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi lanserte nye abonnement i dag så dersom du tar en titt på hjemmesiden vår så kan det være noe som frister. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, så forhåpentligvis vil det bare bli bedre og bedre for deg. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Hyggelige å snakke med, men utrolig dårlig mobilabonnement. Klarer ikke finne feil med abonnementet mitt og vil ikke la meg si opp bindingstiden min.
Hei Frida, Takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke videre hva som er problemet med ditt abonnement. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no