ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å vært (Firma) Ice Beredbånd kunde i rundt 10 år ga vi opp på fredag .... Vi fikk chattet med en mengde høfflige og ikke fult så høflige mensker som alle hadde en ting til felles at de ikke løste oppgaven, som var å få oss på nett igjen etter at ICE hadde sperret abonomentet da de trodde vi ikke ville ha det lenger . De ga aldri beskjed om dette hverken skriftlig eller muntlig. Å ringe eller sende oss en mail gadd de ikke, eller kanskje bare ikke ville? Ringer du, sikrer ICE seg mot å hjelpe, med at du først skal ha ditt fulle person nummer, så Firmanavn og MVA nummer. Når de fått det, vil de også ha kundenummer. Er du så uheldig at ICE skifter kundebehandler midt i Chatten må alt skrives inn på nytt. Påpeker du dette får du beskjed om at det må du desværre gjøre. Ber du dem å få noen til å ringe tilbake når problemet er løst får du beskjed om at det kan de ikke selv om de har inrømmet at de har gjort en feil og at du du ikke har bredbånd ... Vi var fornøyde med ICE tidligere og hadde gode opplevelser med både dekning og kunde service. De siste årene opplever vi det som kvalteten på tjenesten har forsvunnet, og at det er lite å tjene på å fortsette med ICE pga av dekning. Da de hadde problemer med batteri lading på ruteren fikk vi tilsendt en klumpete lader med et adapter som aldri passet helt til utstyret,( så nå blir det en tur til afalsplassen hvor ICE routeren havner.) Konklusjonen vi drakk er å holde seg unna
Hei, Jan Etter så mange år som kunde er det leit å høre at du skulle ende opp med å få en slik kundeopplevelse. Å kunne gi den beste kundeservicen mulig er mer enn viktig for oss. Jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din, og jeg har tatt alt dette videre. Hilsen Jonas ice.no
Her var jeg klar til å trykke bestill, men hører på tilbakemeldingene til det norske folk å styrer unna. Tilbakemeldingene fra ice her inne er også usedvanlig dårlige og gir meg 0 tro på selskapet videre.
Hei, Daniel Du er selvfølgelig velkommen til å bli kunde hos ice om det skulle være ønskelig å prøve oss ut, enten nå eller i framtiden. Vi har mange fornøyde kunder, og det er høyt mulig at du blir en av dem hvis du velger å gi oss en sjanse! Send oss gjerne en e-post til [email protected] om du er usikker på noe, eller om du har spørsmål vedrørende abonnementene våres. :) Mvh Jonas ice.no
Hatt ice noen år og dette har fungert frem til i høst. Fikk nytt modem, oghar siden hatt problemer. Fikk nytt modem igjen rett over påske, og etter utallige telefoner til kundeservice har jeg fortsatt ikke nett. Det har ikke vært trafikk på mitt abb på sikkert 6 måneder, men faktura kommer. Er så møkkalei Ice. Får opplyst det ikke er driftsproblemer. Kommer til å si opp mitt abonement. Min datter er på hytta nå, og har ikke problemer med hennes bredbånd.
Hei, Rune Det er leit å høre at det har vært så mye problemer med ditt mobile bredbånd. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Jonas ice.no
Mobildekning er kjempebra, men data trafikk er hit and miss. Du vet aldri når du har dekning på 4G. Noen dager er det bra på data. Andre dager er det null dekning I samme område. Ustabil data.
Hei, Willy Det er leit å høre at mobildataen din kun delvis fungerer som den skal, mobildataen din skal ikke være så ustabil. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Mvh Jonas ice.no
Ice har en mengde mennesker i Kunde support som du får kontakt med alle sammen når du er så uheldig å få et problem. Etter å måtte oppgi fødselsnummer, firmanavn , kundenummer og mva nummer kan de se på saken din De lover å løse problemet å ring deg tilbake det gidder de ikke ! Felles for dem er at de er tilsynelatende hyggelige men ute avstand til å hjelpe deg, når det blir vanskelig da sender de saken over til teknisk avdeling som ikke gir lyd fra seg .De skryter av sin kundeservice, men det er langt mellom liv og lære . Jeg sa opp etter mange år som kunde
Hei, Jan Erik Det er veldig leit å høre at du har hatt en slik kundeopplevelse hos oss, spesielt etter å ha vært kunde i så mange år. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato til [email protected], så kan vi se nærmere på hva som har skjedd. Mvh Jonas ice.no
Har gratis abb for barn, fungerer ok til å ringe med (til tre predefinerte nr), men får aldri brukt opp data da det ikke er dekning noe sted.
Hei, Gjerterud. Det er leit å høre at mobildataen til barna ikke fungerer. Det høres ut som at det kan være noe galt med mobildataen her. Vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Du kan gjerne sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, så skal vi se nærmere på problemet. Mvh Jonas ice.no
Har byttet til ICE pga. et godt rabatert telefon med 12mnd binding. Jeg hadde ikke byttet til ICE hvis det ikke hadde vært for at jeg sparte 2.000 kroner på en ny telefon. Dekningen er som kjent ikke i nærheten av det Telenor eller Telia tilbyr. Men ICE sitt mobilnett er vel ganske nytt så det kan være forståelig, man har Telia-dekning der hvor ICE selv ikke kan tilby dekning, men telefonen har en tendens til å ville benytte ICE dekning selv om det er utrolig svak dekning. Dette er et nedtrekk, og sannsynligvis bruker det litt ekstra strøm. Vil nok anbefale folk å holde seg til Telenor eller Telia-baserte abonnementer inntil ICE får et bedre nett. Prisene er derimot gode.
Hei, Jørgen Dette vil vi se nærmere på. Vårt nett skal være godt utbygd og dekke over 90% av alle husstander i Norge. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og telefonnummer samt adressen din til [email protected], så skal vi sjekke hvordan forholdene er i ditt område. Mvh. Anne ice.no