ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt ice noen år og dette har fungert frem til i høst. Fikk nytt modem, oghar siden hatt problemer. Fikk nytt modem igjen rett over påske, og etter utallige telefoner til kundeservice har jeg fortsatt ikke nett. Det har ikke vært trafikk på mitt abb på sikkert 6 måneder, men faktura kommer. Er så møkkalei Ice. Får opplyst det ikke er driftsproblemer. Kommer til å si opp mitt abonement. Min datter er på hytta nå, og har ikke problemer med hennes bredbånd.
Hei, Rune Det er leit å høre at det har vært så mye problemer med ditt mobile bredbånd. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Jonas ice.no
Mobildekning er kjempebra, men data trafikk er hit and miss. Du vet aldri når du har dekning på 4G. Noen dager er det bra på data. Andre dager er det null dekning I samme område. Ustabil data.
Hei, Willy Det er leit å høre at mobildataen din kun delvis fungerer som den skal, mobildataen din skal ikke være så ustabil. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Mvh Jonas ice.no
Ice har en mengde mennesker i Kunde support som du får kontakt med alle sammen når du er så uheldig å få et problem. Etter å måtte oppgi fødselsnummer, firmanavn , kundenummer og mva nummer kan de se på saken din De lover å løse problemet å ring deg tilbake det gidder de ikke ! Felles for dem er at de er tilsynelatende hyggelige men ute avstand til å hjelpe deg, når det blir vanskelig da sender de saken over til teknisk avdeling som ikke gir lyd fra seg .De skryter av sin kundeservice, men det er langt mellom liv og lære . Jeg sa opp etter mange år som kunde
Hei, Jan Erik Det er veldig leit å høre at du har hatt en slik kundeopplevelse hos oss, spesielt etter å ha vært kunde i så mange år. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato til [email protected], så kan vi se nærmere på hva som har skjedd. Mvh Jonas ice.no
Har gratis abb for barn, fungerer ok til å ringe med (til tre predefinerte nr), men får aldri brukt opp data da det ikke er dekning noe sted.
Hei, Gjerterud. Det er leit å høre at mobildataen til barna ikke fungerer. Det høres ut som at det kan være noe galt med mobildataen her. Vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Du kan gjerne sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, så skal vi se nærmere på problemet. Mvh Jonas ice.no
Har byttet til ICE pga. et godt rabatert telefon med 12mnd binding. Jeg hadde ikke byttet til ICE hvis det ikke hadde vært for at jeg sparte 2.000 kroner på en ny telefon. Dekningen er som kjent ikke i nærheten av det Telenor eller Telia tilbyr. Men ICE sitt mobilnett er vel ganske nytt så det kan være forståelig, man har Telia-dekning der hvor ICE selv ikke kan tilby dekning, men telefonen har en tendens til å ville benytte ICE dekning selv om det er utrolig svak dekning. Dette er et nedtrekk, og sannsynligvis bruker det litt ekstra strøm. Vil nok anbefale folk å holde seg til Telenor eller Telia-baserte abonnementer inntil ICE får et bedre nett. Prisene er derimot gode.
Hei, Jørgen Dette vil vi se nærmere på. Vårt nett skal være godt utbygd og dekke over 90% av alle husstander i Norge. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og telefonnummer samt adressen din til [email protected], så skal vi sjekke hvordan forholdene er i ditt område. Mvh. Anne ice.no
Grei dekning der jeg ferdes og kundeservice har fungert godt for meg. Fri data har hatt litt problemer med å holde seg til ICE+. Bruker plutselig av den vanlige kvoten.
Hei, Kåre Det er fint å høre at det fungerer godt for deg i det store og hele. I utgangspunktet skal våre SIM-kort prioritere signal fra våre sendere, det vil si ice+, men i områder der vårt nett av ulike årsaker ikke er tilgjengelig i korte perioder, vil telefonen koble seg over til Telia for å sikre at signal er tilgjengelig til en hver tid. Vi håper det ikke vil skape store utfordringer for deg. Mvh Anne ice.no
Feilsendte nytt sim uten å informere meg om at et nytt sim var bestilt. Nektet i ettertid for at det var skjedd. Forsøkte å sende regninger i lange tider etter at vi hadde forlatt Ice.
Hei, Bergum Det er leit å høre at du hadde en slik opplevelse hos oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato så kan vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no