ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var bra siden jeg ringte på en søndag når tjenestene egentlig ikke er tilgjengelig men jeg fikk hjelp på facebook innen 10 minutter. Ringe minuttene er bra for utlandet men kunne vært en liten pakke for de som bruker for eks 100 minutter per måned og slik. Men ellers bra.
Hei Ifrah, Tusen takk for din omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Jeg tar med ønsket ditt videre internt. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Det er veldig dårlig dekning fra der jeg bor. Passer sikkert for andre men absolutt ikke for meg.
Bra i begynnelsen da jeg tegnet mobilabonnement gjennom BATE. Etterpå justerte de opp og ned mobilabonnementet uten å varsle. De ble konfrontert to ganger og skulle justere det med å gi meg noen hundre kroner. Etter det er ingenting greit. Overstiger beløpene på mobilabonnementet stadig vekk og det skal ikke være mulig. Fakturere er uforståelige da vi ifølge dem har 7 mobilabonnement denne måneden. De trekker fra beløper også. Det varierer fra mnd til mnd. Innimellom er fakturaen ok og ingen overstigning. De må holde det de sier. Låste mobilabonnement må ikke overstige, når det er restriksjoner. ICE må være ryddige og interessert i å beholde gamle kundene og kundene må også få goder. Isteden er de enda ute for sanke nye kunder og følger ikke opp gamle kunder.
Såpass langt virker det veldig bra, så håper det fortsetter 👍.
God kundeservice, kunnskapsrike, løsningsorientert. Problemer med bruk i utlandet, ikke automatisert, må inn på Innstillinger, Telefon, SIM-programmer for å finne operatør som har dekning i et område av Spania. Alle andre opratører klarer dette automatisk. Bør prioriteres, har vært slik over et år. Gjelder flere steder.
Hei Karl, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår! Ønsker deg en riktig fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg trengte litt hjelp med innstillinger, fikk ikke nedlastet oppsett til å fungere.
Jeg mistet telefonen på en utenlandsreie og fikk rask og god hjelp på messenger til å sperre gammelt simkort, bestille nytt og aktivere. Kjempebra service fra hyggelige kundebehandlere!
Hei , Turid Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden så er det bare å ta kontakt med oss på telefon 21000000. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice