ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skulle egentlig bytte SOM kort til Ice i dag fra Telia. Har nå forsøkt siden 13:30 men får null dekning. Får ikke tak i dere på kundeservice da dere ikke er oppe før lørdag. Så uten mobil i 2 dager!! Hipp Hurra!! Stur unna sier jeg bare!! Håper dere ordner opp på lørdag ihvertfall😳
Hei, Linn Veldig leit å høre at du ble stående uten dekning, og håper du har fått hjelpen du trengte med å få dette på plass. Dersom det ikke har ordnet seg er det fint om du kan sende oss en e-post med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi få ordnet opp i dette for deg. Mvh. Kristine ice.no
Bestilte telefon ut fra oppgitt lagerbeholdning (8stk. Ved bestilling) og utlovet rask levering, 1-3 dager. Etter åtte dager mottok jeg melding at de plutselig var utsolgt og ikke vet når de kan levere. Jeg tilbød da å ta modellen over, som da plutselig var på lager, men ikke når jeg bestilte og derfor tok modellen under. Lunkent svar fra deres «kundeservice», som da påstår at de hadde vært utsolgt i to dager men ikke hadde justert oppgitt lagerbeholdning. I dag, noen uker etter, har jeg fortsatt ikke mottatt bestilte telefon. Men fikk tilsendt en vurdering på hvor fornøyd jeg er med mobilen jeg kjøpte.... som da fortsatt ikle er mottatt.... styr unna, har du samme opplevelse med Icenet, anbefaler jeg å ta kontakt med Forbrukertilsynet.
Hei, Haymer Uff da, dette var en kjedelig situasjon! Fint om du sender oss en e-post med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi se om vi kan finne ut om telefonen er sendt. Mvh. Kristine ice.no
Helt greit selskap. Har ikke hatt noen store problemer med dem og stort sett fornøyd. Ingen merkelige uforutsette utgifter, prisen er det samme fra måned til måned. Men skulle gjerne sett at de kunne fakturert den 20. i måneden når jeg faktisk får lønning. Ser det finnes noen billigere abonnementer der ute men leser også at folk sliter med ekstra utgifter og bindingstid, eller at de blir fakturert mer når du bruker over datamengden. Dette slipper man med Ice. BankID er også inkludert. Kanskje noe dårlig dekning /avbrudd når den bytter fra Ice til Telia nett? Men ikke noe stort problem.
Hei, Torstein Det er hyggelig å høre! Per i dag. har vi rullerende forfallsdato, men den vil være rundt den 20. hver mnd. Bare noen dager fra eller til :) Dersom du har aktivert Dataroaming på telefonen din, så skal overføringen mellom ice og Telia nettet går problemfritt. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Aldri hatt problemer med Ice abo, både dekning, faktura sms,MMS funker perfekt.
Hei, Jkaufmann Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og tjenestene vi leverer, det setter vi stor pris på. =D Mvh. Malin ice.no
Har hatt ice i mange år, og vært fornøyd så langt. Nå når jeg trenger ekstra sim kort, fikk jeg først beskjed om at de ikke hadde tilbud om tvilling kort. Bestilte derfor mobilt bredbånd fra Telenor. Etter dette får jeg beskjed at ice likevel har tvillingkort. Likevel er det et stort minus, at en kun kan få 1 kort pr abonnement, da en ofte kan trenge flere (jeg må ha 2 ekstra). Hos f.eks Telenor kan en få flere kort! Ønsket så å få tvilling kort hos ice for å ha alt samlet, og sjekket opp data frihet, men det er et STORT minus at denne tjenesten ikke følger tvilling til kortet, og da er en like langt. Ser ut til at Ice ikke kan levere det vi ser etter, og da vi ønsker å ha alt samlet, vurderer vi å bytte til noen som kan tilby det vi ser etter.
Hei, Liss Det er godt å høre at du har vært fornøyd med oss frem til nå, og vil jo gjerne at du fortsatt være det. Send oss en e-post med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi se om vi kan finne en god løsning for deg. Mvh. Anne ice.no
Styr unna de som kan, ikke finn på å skaffe et abonnement hos Ice.no. Ringte Ice.no kundesupport fredag 12.mars for å forsikre meg om at de sendte til folkeregistrert adresse. De bekreftet at de gjorde det, og jeg bestilte mandag 15.mars. Pakken blir selvfølgelig sendt til feil adresse 1700km unna. 17.mars klokken 09:16 ringte jeg kundesupport og spurte om de kunne sende pakken til riktig adresse. Mannen i telefonen sa at han skulle fikse det med en gang, og jeg la på. Klokken 17 samme dag, 7 timer og 44 minutter senere, hadde fortsatt ikke pakken blitt videresendt, så da ringte jeg Posten for å få de til å sende pakken videre. Jeg spurte dem om de hadde fått noe beskjed fra Ice.no, men damen i telefonen kunne bekrefte at det aldri hadde kommet noen slik beskjed. Det endte opp med at damen fikset det på 3 minutter, og pakken fikk ny status, i tillegg til at jeg måtte 100kr for videresending for en pakke som Ice.no sendte feil. Ice.no tar 100kr for frakt, og jeg måtte betale 100kr for å rette opp i det, totalt 200kr. Pakken er selvfølgelig forsinket, og jeg har gått glipp av viktig arbeid. Oppsummert: 2 ganger har kundesupport hos Ice.no misinformert og løyet til meg. Ice.no har påført meg ekstra kostnader i form av tapt arbeid og ekstra gebyr fra Posten. Pakken har blitt forsinket. Alt dette før jeg faktisk har startet et abonnement hos dem. Styr unna de som kan, ikke finn på å skaffe et abonnement hos Ice.no.
Hei, Frode Dette var ikke grei lesning. Her vil jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no
Gå opp hvis du vil avbryte. Selv om din data allerede er i begin av oppsigelse, vil ice utsette oppsigelsen hvis ikke alt er i teksten din igjen, og du må betale en måned til. Spørsmålene om angivelig manglende data blir stilt med en forsinkelse på mange dager. Hvis du klager på det, er det ingen reaksjon.
Hei, Sibylle Det er leit å høre at du hadde en slik opplevelse. Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken. Mvh. Anne ice.no