ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang historie, holdt på siden 4 juni, nå spør de om jeg har glemt dem og minner på ubetalt regning med forfall 3 august? Hvordan skal man få betalt en regning man aldri har fått? Blitt lovt på tro og ære iukesvis at denne skal komme på Mail
Hei, Elisabet Det er selvfølgelig forståelig at man blir forrvirret når den opprinnelige fakturan ikke har kommet. Du kan forresten alltid finne fakturaene dine på Min Side. :-) Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på hvor vi sender deg fakturaene dine. :-) Mvh. Tina ice.no
Kjøpte ny telefon som jeg fikk billigere ved å bytte leverandør til ICE. Det var store lovnader fra selger om at 4G-nettet skulle være det med best dekning i Nord-Norge. Dette stemmer ikke. På reiser til Sør-Norge fungerer nettet bra, men i Nord-Norge, også midt i Tromsø by, er det helt krise. Nettet er ustabilt, faller ut og enkelte dager fungerer det ikke i det hele tatt. Senest i dag var vi to stk ved min arbeidsplass som ikke fikk kjøpt bussbillett via mobil fordi 4G-nettet var nede. Andre med andre abonnement hadde ingen problemer. Er fryktelig lei av å aldri kunne stole på nettet og kommer til å bytte til annen leverandør samme dag som bindingstiden går ut.
Hei, Anna Det er selvfølgelig kjedelig å lese at du har problemer med 4G-nettet vårt i Nord-Norge. Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette med dekningen for deg. :-) Mvh. Tina ice.no
Byttet til annen operatør som skulle dekke utkjøp på 3000 per abb.Så får jeg faktura på både utkjøp og avtalebrudd.Såvidt meg bekjent så er de eneste operatør som opererer med avtalebrudd på 3000 i tillegg til utkjøp.Styr unna Ice!Dekningen var i tilleg meget dårlig. Anbefales IKKE!
Hei, Kbo! :) Det er fullt mulig å ha to ulike typer avtaler hos oss. Den ene er du kjent med, som er utkjøpsavtale. Den er ofte 36 måneder lang. Den andre typen avtaletid er gjerne en du får om du har et rabattert abonnement hos oss. Denne avtaletiden er på 24 måneder. Det finnes en tredje avtaletid også. Den kommer om du kjøper en rabattert telefon via oss. Jeg synes det er leit å lese at du var misfornøyd med dekningen. Dessverre kjenner jeg ikke til saken din. Jeg ønsker dog å nøste opp i denne saken. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg her på bytt.no - Et kort sammendrag av saken Jeg håper jeg hører fra deg! :) Mvh. Michelle ice.no
Data frihet er lureri. Styr unna. Hastighet er så lav at man ikke engang kan lese VG. No.
Hei, David Så leit å høre at du ikke er fornøyd med tilleggstjenesten vår Data Frihet. Med Data Frihet kan man bruke opptil 1000 GB i vårt mobilnett (ice+) og få opptil 10Mbit/s hastighet for kun 99,- ekstra per måned. Denne hastigheten skal være nok til å kunne streame Full HD. Det er heller ingen avtaletid på Data Frihet, som vil si at du kan skru tjenesten enkelt av i appen eller via Min Side selv. :) Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Hvis du ønsker at vi skal se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no
Telefonen oppgir at det er full 4G dekning, men det er umulig å åpne nettsider, Vipps etc Helt ubrukelig nett!
Hei, E.G Dette kan vi selvfølgelig undersøke nærmere for deg. :-) Send meg gjerne en e-post på [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. :-) Mvh. Tina ice.no
Både jeg og kona har vært uten mobilnett fra tirsdag ettermiddag til fredag morgen. Har forsøkt å kontakte ICE på mail 2 ganger, men ikke noe svar. Har ikke hørt et pip!! Har i mange 10-år hatt fasttelefon fra Telenor, men på grunn av nedfasing kobberlinjer byttet vi til fiber og sa opp fasttelefonen. Det har aldri vært noe tull eller brudd på linjene hos Telenor, men ICE klarer ikke jobben, men skryte av seg selv er de gode til. Så oppfordrer alle til å styre unna ICE!!!
Hei, Annar Det er selvfølgelig kjedelig at dere har vært uten mobil såpass lenge, samt at det har tatt tid å få svar fra oss på e-post. :-( Send meg gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no
Ice presterer å sende meg en faktura på en hundrelapp datert juni 2019. Jeg skulle bytte til en annen leverandør og gjorde alt som skulle gjøres i god tro. Dette var i overgangen fra Komplett mobil til ice, mistet dermed telenordekningen jeg var avhengig av. Ærlig talt så kunne dere spart dere for dette! Papirfaktura pluss administrering er nødt til å spise opp dette beløpet. Dere skal få den smålige hundrelappen, og dere får med denne vurderingen på kjøpet. Hilsen en som aldri blir kunde hos dere igjen.
Hei, Jan :-) Jeg synes det er leit å høre, at du er så misfornøyd med dette. :-( Vi sender normalt ikke ut fakturaer på så små beløp, i håp om at kunden kanskje skal komme tilbake igjen i fremtiden, og det kan etterfaktureres på et mer naturlig tidspunkt. Det er jo riktig å fakturere for forbruk man har hatt. Når det har gått en tid, uten at kunden kommer tilbake til oss, så blir det skyldige beløpet utfakturert. Jeg synes det er leit å høre, at du aldri vil bli kunde hos oss igjen, men håper likevel at du får en fin dag videre. :-) Mvh Ruben ice.no