ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Under kjøpsprosessen ble jeg og selgeren enige om en nedbetalingsperiode på 24 måneder. I samtalen med selgeren fikk jeg tillit til at det han presenterte, var korrekt, og jeg godkjente avtalen via BankID uten å lese nøye gjennom dokumentene. Jeg hadde ingen grunn til å tro at det skulle være uoverensstemmelser mellom det som ble sagt og det som ble avtalt skriftlig. Etter kjøpet oppdaget jeg dessverre at nedbetalingsperioden ikke var 24 måneder, slik vi ble enige om, men 30 måneder. Dette medfører at jeg nå må betale mer enn forventet, noe som innebærer flere tusen kroner ekstra.
Hei Mille Beklager dette. Det er alltid viktig å lese vilkår og avtaler før de signeres. Da har man mulighet til å rette feil og misforståelser. Mvh Geir ice.no
Gir/tilbyr et dårlig tilbud først for deretter ved kundepress(har vært kunde noen år), så kommer et bedre tilbud. Aldri gi faste kunder en slik behandling; men jeg er nå «fanget» frivillig i 12 mnd til.
Hei, Ilfo! Vi ønsker at du skal være fornøyd med abonnementet ditt. Håper du tar kontakt med kundeservice igjen, sånn at vi kan ta en nærmere titt. Send oss gjerne en e-post til [email protected]. Ha en god helg! Mvh Julie ice.no
Jeg føler meg lurt og manipulert, til å sette familiens abonnement på eget firma, fordi det skulle bli så mye bedre. Jeg var ikke klar over at angrefrist, eller andre konsumerrettigheter bortfaller når det føres på bedrift. Og når jeg tar kontakt, så er det "sorry, men kjøpt er kjøpt." Det blir 2 år med denne dritten, før jeg aldri noen gang kommer til å returnere.
Hei, Krister! Det er veldig leit at du har hatt en uheldig opplevelse med kundeservice. Du er velkommen til å kontakte oss igjen hvis du vil at vi skal se på saken din en gang til. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no
Anbefaler og bytte til ice. Veldig bra alt sammen!
Hei, Kari Takk for fin omtale. :-) Mvh Mia ice.no
God på pris, ulike datapakker som er i markedet i dag. På ett abo får man også ink netflix.
Hei, Marianne Takk for en hyggelig omtale. :-) Mvh Mia ice.no
Dårlig dekning, "hakkete" samtaler i heimen, slik at me ofte gikk over til å samtale på messenger istaden.
Hei Sonja Beklager opplevelsen du har. Det kan være mange årsaker til dette. Vi oppgraderer vårt nett hele tiden, og det kan være arbeid i ditt område. Anbefaler deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00 for hjelp og oppdatering. Ha en fin dag. Mvh Geir ice.no
ICE sendte melding til min svigermor. En melding der de brukte mitt navn og telefonnummer, for å prøve og få henne over som kunde til seg. Hun er med i mitt familie abonnement i et annet mobilselskap der jeg er "sjef". Der ble hun da bedt om å bekrefte til ICE at hun ville bytte til dem. Hun ringte meg for å spørre ang melding jeg hadde sendt til henne. Jeg fortalte da at jeg har ikke sendt noe melding.
Hei Terje Beklager at dette har skjedd. Vi får dessverre ikke sett på saken her. Ta gjerne kontakt på [email protected] for hjelp til å løse saken. Mvh Geir ice.no