Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 006 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 006 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 006 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 432
524
339
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 006 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tilbud bør tilbys faste kunder med de beste vilkårene først!

Omtale av  Ilfo

Gir/tilbyr et dårlig tilbud først for deretter ved kundepress(har vært kunde noen år), så kommer et bedre tilbud. Aldri gi faste kunder en slik behandling; men jeg er nå «fanget» frivillig i 12 mnd til.

Svar fra ice
27.09.2024 13:33

Hei, Ilfo! Vi ønsker at du skal være fornøyd med abonnementet ditt. Håper du tar kontakt med kundeservice igjen, sånn at vi kan ta en nærmere titt. Send oss gjerne en e-post til [email protected]. Ha en god helg! Mvh Julie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Føler meg lurt og manipulert

Omtale av  Krister R

Jeg føler meg lurt og manipulert, til å sette familiens abonnement på eget firma, fordi det skulle bli så mye bedre. Jeg var ikke klar over at angrefrist, eller andre konsumerrettigheter bortfaller når det føres på bedrift. Og når jeg tar kontakt, så er det "sorry, men kjøpt er kjøpt." Det blir 2 år med denne dritten, før jeg aldri noen gang kommer til å returnere.

Svar fra ice
27.09.2024 11:29

Hei, Krister! Det er veldig leit at du har hatt en uheldig opplevelse med kundeservice. Du er velkommen til å kontakte oss igjen hvis du vil at vi skal se på saken din en gang til. Du kan kontakte oss på [email protected]. Mvh Julie ice.no

Svært for fornøyd!

Omtale av  Kari

Anbefaler og bytte til ice. Veldig bra alt sammen!

Svar fra ice
20.09.2024 18:53

Hei, Kari Takk for fin omtale. :-) Mvh Mia ice.no

Billig og superservice !

Omtale av  Marianne

God på pris, ulike datapakker som er i markedet i dag. På ett abo får man også ink netflix.

Svar fra ice
20.09.2024 18:54

Hei, Marianne Takk for en hyggelig omtale. :-) Mvh Mia ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Sonja

Dårlig dekning, "hakkete" samtaler i heimen, slik at me ofte gikk over til å samtale på messenger istaden.

Svar fra ice
17.09.2024 10:56

Hei Sonja Beklager opplevelsen du har. Det kan være mange årsaker til dette. Vi oppgraderer vårt nett hele tiden, og det kan være arbeid i ditt område. Anbefaler deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00 for hjelp og oppdatering. Ha en fin dag. Mvh Geir ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dokumentforfalskning.

Omtale av  Terje Ø

ICE sendte melding til min svigermor. En melding der de brukte mitt navn og telefonnummer, for å prøve og få henne over som kunde til seg. Hun er med i mitt familie abonnement i et annet mobilselskap der jeg er "sjef". Der ble hun da bedt om å bekrefte til ICE at hun ville bytte til dem. Hun ringte meg for å spørre ang melding jeg hadde sendt til henne. Jeg fortalte da at jeg har ikke sendt noe melding.

Svar fra ice
16.09.2024 12:55

Hei Terje Beklager at dette har skjedd. Vi får dessverre ikke sett på saken her. Ta gjerne kontakt på [email protected] for hjelp til å løse saken. Mvh Geir ice.no

Dårligst i alt.

Omtale av  Martin

Ice gjør absolutt alt de kan for å presse ut så mye penger som mulig fra sine kunder og kunden er tilsynelatende bare en forglemt belastning. Dekningen er sjokkerende dårlig, selv i Oslo. Min datter ble fakturert 500kr for 13 mb data, og når vi sier opp abonnementene må vi betale for hele oppsigelsesmåneden tross ingen bindingstid.

Svar fra ice
16.09.2024 18:09

Hei, Martin Det er veldig uheldig at dette har skjedd. Ut ifra det du skriver ser det ut som at din datter har vært utenfor EU eller har vært koblet opp til satelittnett. Siden vi ikke har innsyn i abonnementet ditt herfra, kan vi alikevel ikke svare helt sikkert på det. Du kan lese mer om utlandsprisene vi har her: https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Ved oppsigelse må man betale ut hele måneden, selv om man sier opp i førsten av måneden. Det beste er derfor å si opp i slutten på måneden, for å unngå dobbeltfakturering. Skulle du ha spørsmål eller ønsker du hjelp er det bare å kontakte oss på [email protected]. Ha en fin kveld! Mvh Julie ice.no

ice har 4 006 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR