ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk god hjelp da min mor ville bytte abonnement nå som vi er på andre siden av jorda. 😃 Raskt og konkret svar tilpasset vår henvendelse. Ingen standardsvar. Tok kontakt med oss på telefon da det var hensiktsmessig. Stor takk!
Hei, Bente Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen du fikk. Du får hilse din mor og ønske henne velkommen som kunde! Ønsker dere en superduper dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har ikke hatt noe problemer uran en gang, men det retta seg fort opp. 😊
Hei, Sara M Takk for din super hyggelige tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg fikk hjelp ved det nye inloggningen med e post fra dere, det var veldig raskt, tusen takk for hjelpen.
Heisann Salko S Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Ønsker deg en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er i USA og uten fungerende telefon, etter å ha lagt inn apn innstillinger fra ice.net.
Hei Per, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Du kan også prøve å følge denne guiden for å se om det løser problemet ditt. Link: https://www.ice.no/utland/ Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har i flere år før jeg byttet til ICE vært kunde hos Chess og Telia. Begge disse kunne jeg ringe fritt til andre land i norden uten ekstra kostnader, da jeg har familie som jeg ringer mye til. Gikk over til ICE da jeg ble lovet "gull og grønne skoger" og det fristet da å prøve noe nytt. Bitte litt billigere bare, men ellers så det greit ut. Det eneste jeg glemte å sjekke skikkelig var om enn kunne ringe fritt i norden som enn kunne gjør hos Telia, noe jeg har fått erfart på den negative måten. Nå er det mindre ringing til familie og mer går via Messenger, noe som ikke er helt det samme. Spurte kundeservice da jeg oppdagen den lille "blemmen" og spurte om de hadde tenkt å innføre en lignende ordning, men ble bare fortalt at jeg kunne betale kr 99 ekstra pr mnd for å kunne ringte "fritt" til de nordiske landene. Spurte så om ICE hadde noen planer om å få en lignende ordning som Telia, men da ble det taust via chatten.... Ellers så var kundeservie veldig flink å love ting, men når ting sviktet så ordnet de ikke opp i problemene som ICE skapte. Hadde store problemer med porteringen av abonnementet og var uten telefonforbindelse i nesten 2 døgn.... Pga dette, så er vurderer jeg sterkt om å bytte bort fra ICE.net, og heller betale de kronene bruddgebyret kommer på. ICE.net, ønsker dere å ha glade og fornøyde kunder MÅ dere yte bedre både på service og kundeløsninger.
Hei, Rk Dette hørtes ikke bra ut, veldig dumt dersom du har blitt lovet noe som ikke stemmer.. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en gjennomgang i saken din. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dette er 2. gang vi prøver Ice.net og garantert siste gang. Vi var fornøyd med Hello, men dessverre oppkjøpt av Ice.net og overgang til Telia. Dekning i et tett befolket område av Norge med samme befolkningstetthet som i Nederland er det mange større områder hvor man kun får inn Edge, og ikke hverken 3G eller 4G. Telefonsamtalen preges av skurring og SMS kommer noen ganger ikke frem i det hele tatt og andre ganger opptil 1 time forsinket- altså upålitelig og derfor ubrukelig for en aktiv familie og i hverfall for vårt Firma. Telefonsvar løsning håpløs vanskelig å bruke, utallige menyer, samtalene kuttes, dårlig lyd osv... Det eneste jeg kan fremheve er rask kundeservice med lang åpningstid, men de jobber dessverre med et forferdelig produkt, så uansett hvor vennlige og imøtekommende de er hjelper det lite.
Hei, Trond Det er beklagelig å lese at dere opplever det slikt.. Uten kjennskap til hva som har skjedd her så blir det vanskelig å kommentere. Ser at du/dere har allerede bytte operatør men dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din, Så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning da det alltid er 1-2 streker på mobilen og dårlig talekvalitet. Nesten umulig å bruke datatrafikk hjemme på 3810 Gvarv og spesielt er dårlig med upload. Det er ekko og andre lyder på linjen.