ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er i USA og uten fungerende telefon, etter å ha lagt inn apn innstillinger fra ice.net.
Hei Per, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Du kan også prøve å følge denne guiden for å se om det løser problemet ditt. Link: https://www.ice.no/utland/ Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har i flere år før jeg byttet til ICE vært kunde hos Chess og Telia. Begge disse kunne jeg ringe fritt til andre land i norden uten ekstra kostnader, da jeg har familie som jeg ringer mye til. Gikk over til ICE da jeg ble lovet "gull og grønne skoger" og det fristet da å prøve noe nytt. Bitte litt billigere bare, men ellers så det greit ut. Det eneste jeg glemte å sjekke skikkelig var om enn kunne ringe fritt i norden som enn kunne gjør hos Telia, noe jeg har fått erfart på den negative måten. Nå er det mindre ringing til familie og mer går via Messenger, noe som ikke er helt det samme. Spurte kundeservice da jeg oppdagen den lille "blemmen" og spurte om de hadde tenkt å innføre en lignende ordning, men ble bare fortalt at jeg kunne betale kr 99 ekstra pr mnd for å kunne ringte "fritt" til de nordiske landene. Spurte så om ICE hadde noen planer om å få en lignende ordning som Telia, men da ble det taust via chatten.... Ellers så var kundeservie veldig flink å love ting, men når ting sviktet så ordnet de ikke opp i problemene som ICE skapte. Hadde store problemer med porteringen av abonnementet og var uten telefonforbindelse i nesten 2 døgn.... Pga dette, så er vurderer jeg sterkt om å bytte bort fra ICE.net, og heller betale de kronene bruddgebyret kommer på. ICE.net, ønsker dere å ha glade og fornøyde kunder MÅ dere yte bedre både på service og kundeløsninger.
Hei, Rk Dette hørtes ikke bra ut, veldig dumt dersom du har blitt lovet noe som ikke stemmer.. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en gjennomgang i saken din. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dette er 2. gang vi prøver Ice.net og garantert siste gang. Vi var fornøyd med Hello, men dessverre oppkjøpt av Ice.net og overgang til Telia. Dekning i et tett befolket område av Norge med samme befolkningstetthet som i Nederland er det mange større områder hvor man kun får inn Edge, og ikke hverken 3G eller 4G. Telefonsamtalen preges av skurring og SMS kommer noen ganger ikke frem i det hele tatt og andre ganger opptil 1 time forsinket- altså upålitelig og derfor ubrukelig for en aktiv familie og i hverfall for vårt Firma. Telefonsvar løsning håpløs vanskelig å bruke, utallige menyer, samtalene kuttes, dårlig lyd osv... Det eneste jeg kan fremheve er rask kundeservice med lang åpningstid, men de jobber dessverre med et forferdelig produkt, så uansett hvor vennlige og imøtekommende de er hjelper det lite.
Hei, Trond Det er beklagelig å lese at dere opplever det slikt.. Uten kjennskap til hva som har skjedd her så blir det vanskelig å kommentere. Ser at du/dere har allerede bytte operatør men dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din, Så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig dekning da det alltid er 1-2 streker på mobilen og dårlig talekvalitet. Nesten umulig å bruke datatrafikk hjemme på 3810 Gvarv og spesielt er dårlig med upload. Det er ekko og andre lyder på linjen.
Gikk over til Ice.net når jeg kjøpte ny mobil. Veldig fornøyd. Har fått rask svar ved spørsmål på Messenger og koselige emojier. 😃
Er utrolig fornøyd med mitt mobilabonnement hos dere, har aldri hatt noen problemer og når jeg trengte hjelp fra kundeservice i dag så fikk jeg rask og god service!
Min kone brukte Ice.net for et par år siden men måtte bytte pga av dårlig dekning og problemer med MMS og SMS. Vi ble begge tvangsflyttet fra HELLO til Ice.net for et par uker siden og nå må vi flytte fra Ice.net igjen. Vi bor sentralt i Bærum, men har begge store problemer med dekning. Det tar fra 15-25 sekunder før det begynner å ringer når vi slår et nummer på både iPhone og Android. Noen ganger skjer det ikke i det hele tatt. Ice.net sier det er fordi mobilen først prøver å koble på 3G og hvis dekning er dårlig går det over til 2G og det tar tid. MYE tid. Jeg spurte om hvorfor det ikke kunne gå over til 4G som de skryter av (LTE) men de sier at LTE brukes bare til data hos Ice. Net. Ice.net tilbyr heller ikke tvilling SIM som jeg hadde gratis hos HELLO. Lykke til hvis du frivillig velger å bytte til Ice.net.
Hei Kris k, Dette hørtes ikke bra ut, det blir dessverre vanskelig å gi deg noe bra svar da jeg ikke har noe kjennskap til saken din. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke denne saken videre. Tvilling-SIM tilbyr vi dessverre ikke, men vi tilbyr noe som er veldig likt. Det heter DATA-SIM og fungerer nesten på lik måte. Du kan bruke det i f.eks en ipad og surfe. Det eneste du ikke har mulighet til er å ringe og motta SMS. Tjenesten koster 29 og det er ingen etablering. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net