ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
i have 2 seperate agreement with ice at this moment. one of them i agreed to pay 99 kr extra to have ice+, with possibility of up to 1000 GB use of internet. as i pay this agreement for my daughter as present, she has had much problem to have access the net, as she gets sms to offer her extra covarage if she buys a extra package . the message is that she has used up all her available internet and she needs to buy new package. so far they cheated us for over 5500 kr in total. i have decided to take my case further against this company.dont fall for their scam.
Hi, Bahram R Im very sorry that you have experienced this! Can you send us an email with the number, name and a little summary about the case to [email protected] so we can look further into this? I would really like to find out why this happens and to find a solution. Hope to hear from you! Best regard Charlotte ice.no
Jeg har hadde ICE i 2-3 år og har alltid problemer med dem. jeg hadde den billigste abonament på 169 men de klarte å sende meg faktura mellom 300 og 450 kr hvert eneste mnd. Og en gang de sent meg en faktura som var over 790 kr, da jeg ringt dem jeg fant ut at det var pga jeg har brukt data overføring en dag. Men den dagen var jeg på ferie og klokkeslett var kl.06:15 men jeg stod ikke opp kl.06:15 da jeg hadde ferie for å bruke data. Jeg bruker aldri data på min mobil ellers.
Hei, Rm Så trist å lese at du følte du hadde problemer med oss hele tiden. Vårt billigste abonnement uten binding koster 149,-, og da er både Tale, SMS, MMS og 1 GB inkludert. Også er det egne priser fra Norge til EU/EØS, alle andre land, skip og fly, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Jeg ser gjerne nærmere på fakturaene du fikk for å finne ut hvorfor de alltid var litt høyere. Da trenger jeg at du sender meg navnet ditt, telefonnummeret ditt og en liten forklaring på saken til [email protected]. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Selger lover beste produktet, ingenting er noe problem. Problemer allerede ved portering, dårlig dekning og mobiltbrebånd var mer nede enn oppe!
Hei, Geir A. B Dette var utrolig leit å lese! Vi ønsker selvfølgelig at alt skal fungere fra første sekund, så beklager at du ikke opplevde det. Send oss gjerne navnet ditt, telefonnummeret du ble ringt på og gjerne en forklaring på opplevelsen til [email protected] slik at vi kan ta dette internt. Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
eg har 1 gb som koster kr 149,- pr mnd som da selvfølgelig gjelder som kort i tillegg til tvilling som går på mobil telefon (klokke mobil) og bruker eg mindre so er det rollover som dei fleste mobil operatører har og bruker eg meir data enn eg har koster det ikkje noko ekstra men nettet blir tregere da det går i 3g istedenfor 4g, og det er gratis å ringa kundeservice. meget bra abonnement.
Hei, Kjell Utrolig hyggelig å se at du er fornøyd med oss og de tjenestene vi tilbyr!😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
god service og gode priser og bruker du meir data enn du har på abbonemanget, betaler ein ikkje ekstra, men går ned til 3g istedenfor 4g, men ein slipper ekstra kostnad og det er gratis å ringa kundeservice
Hei, Kjell E Så hyggelig å lese at du er fornøyd! Hvis man bruker opp inkludert mobildata reduseres hastigheten til 64 Kbit/s. Da slipper man hvertfall overaskelser på fakturaen😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Charlotte ice.no
Veldig fornøyd med prisene! Har Ung og betaler kun 149 kr for 3 GB. Svært mye verdi for pengene! Bor i en større by og har ikke hatt noe problemer med dekningen.
Hei, Noah Dette var veldig å hyggelig å høre ❤ Det er dette som er målet vårt, at du skal være fornøyd med abonnementet ditt, prisen og dekningen 😊 Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Jeg ble oppringt av selger og informerte kort om at jeg ikke selv har mobilabonnement (betales av foretak). Selger sier han kan ordne det slik at jeg overtar nummeret fra foretaket. Dette til tross for at jeg poengterer at nummeret er godt innarbeidet hos foretaket og at det derfor vil være uheldig for foretaket å miste dette nummeret. Jeg opplevde selger som uetisk og pågående. Rett og slett en meget dårlig opplevelse for meg.
Hei, Anita Leit å høre at du opplevde dette som ubehagelig! Dersom du ønsker at jeg tar dette videre så ber jeg deg om å sende meg en e-post til [email protected] med navnet ditt og telefonnummeret du ble oppringt på av selger. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no