ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lyver om tjenester de kan tilby! Ble lovet wifi tale, noe de ikke har! Klaget på selger og falske løfter, ble fortalt att jeg kunne bryte ut av avtalen, eller betale 100kr ekstra pr mnd for SMARTtcelle. Har aldri opplevd ett mere useriøst enn ice nett. Anbefales ikke!!! Meget useriøst firma!
Hei, Christer A. H Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om vi kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
God pris, funker greit, god kundeservice. Liker utfordrere i markedet.
God service, bruker Facebook chat. Fungerer utmerket! Har Mobil 1GB, billig pluss at hvis jeg trenger mer data er dette også til en fornuftig pris. Minus er at det ikke er datapakker når man reiser til USA.
Hei, Lars Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med oss! Når det gjelder datapakker for eksempel i USA så er dette noe vi jobber med og forhåpentligvis er på plass snart. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Alltid god service, best pris og har alltid vært kjempefornøyd :)
Jeg har hatt ICE. Net nå i mobilt bredbånd siden 2006. Synes både dekning og hastighet har blitt mye bedre siden den gang. De er et selskap som tar vare på sine kunder og har god kundeservice. Både via telefonen, men også en ypperlig kundeservice via deres Facebook-side, hvor man får raskt svar på spørsmål man har. Og har man problemer, blir de løst på en god måte. Jeg har ikke hatt veldig store problemer hverken med mobilløsningen eller mobilt bredbånd fra ICE.net. Et selskap som er i utvikling, og som jeg anbefaler til andre!
Hei, Leif T Tusen takk for hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Innstillingene på telefon må foretas manuelt og det er ikke enkelt å få telefonen til å fungere som her i Norge når man beveger seg utenlands. Håper der kan gjøre noe med dette. Ellers er jeg fornøyd.
Hei, Tom B Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg kan forstå at det er slitsom å måtte legge inn innstillingene manuelt, vi jobber stadig med å forbedre og dette er en av tingene som ligger høyt prioritert hos oss. Ønsker deg og dine en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Tidligere hatt jeg et annet selskap som ga meg "lav pris". Problemet var bare at med en gang datakvoten ble oppbrukt, måtte jeg betale dyrt for det jeg brukte over. Hos ice.net slipper jeg heldigvis å tenke på pengene hvis jeg bruker for mye data. Har vært i kontakt med kundesenteret på Facebook. De er utrolig flinke og løsningsorienterte. Noen ganger kan ventetiden være litt lang, men det går helt greit å vente siden hjelpen er så god når man først får svar. Jeg er superfornøyd med ice.net!
Hei, Gunleiv Tusen tusen takk for hyggelig omtale. Det er en fryd å høre at du er fornøyd med tjenesten og Kundeservicen. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net