ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rimelig abonnement for oss som bruker lite data. Kundekontakt er rask å komme i kontakt med. Hyggelige folk.
Hei Tom! Så flott at du synes det, og takk for tilbakemeldingen 😊🙌 Mvh Martine ice.no
Jeg har DET fattig-abonnementet. Får data av dama om jeg trenger, som har et rimelig abonnement med mye data som hun bruker lite av. Strømmer tv på hytta på det samme abonnementet. Kiipe 10 megs ned funker 80 % av tiden uten å hakke litt. Data Frihet. Knuser Kanal-digital (Telenor) på pris. Så er også Telenor overlegen på kvalitet. Passer meg perfekt som liker å kutte kostnader - særlig mye.
Hei Peder! Så flott du har funnet noe som fungerer for deg👌😊 Om det skulle være noe du ønsker hjelp med så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon nr: 21 00 00 00. Mvh Martine ice
Jeg har hatt Ice i flere år. Jeg har vært fornøyd hele tiden både med pris og service!
Hei, Elisabeth Tusen takk for tilbakemelding. Håper du blir hos oss i flere år til 😊 Ha en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
god info frå selskapet, dekning ok, Pris: før hadde eg eit lågare ab til ein god pris, opplever auke av ab kosta alt for mykje. Kjem truleg til å bytta selskap.
Hei Gunnar! Så bra at du trives med tjenestene våre på noen plan. Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter for å høre om forskjellige priser og forbruk. Så håper vi at du får noe som passer for deg 🙌😊 Mvh Martine ice.no
Trenger man info er det dyktige medarbeidere som hjelper,- *rask respons!*. Aldri opplevd å miste nettet. Gode avtaler ved ny mobil kjøp. Opplever og få mye for pengene.
Hei, Bente En fryd å lese! 😊 Ønsker deg en super helg! Mvh. Rebekka ice.no
Vi opplever tidvis ustabilt nett med veldig lav hastighet både hjemme og på hytta. Har vært i kontakt med kundeservice ved flere anledninger og opplever varierende interesse for å løse problemene, noen av saksbehandlerne er til og med nedlatende og viser dårlig holdning til oss som kunde.
Hei, Roar Så leit at du opplever ustabilt nett, og den type kundebehandling! 😞 Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Ønsker deg en god helg! Mvh. Rebekka ice.no
Har bevis på at abonnementet jeg tegnet sto som 0 måneder binding. Likevel ble jeg bandet. Ice har innrømt at det var feil fra dems side men likevel er jeg bundet i 12 måneder. Dem gidder ikke å prøve å hjelpe meg en gang til å få et lavere abonnement. Dem mener alt dette er min skyld. Dem på kundeservice er på min side mens dem lenger oppi systemet mener at dette er min feil.
Hei Audun! Sånn skal det jo ikke være! Ta gjerne kontakt med oss på vårt kunde senter, telefon nummer: 21 00 00 00, eller på mail: [email protected] så skal vi gå gjennom saken og finne en løsning på dette 👍 Mvh Martine ice.no