ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
jeg pleide å støtte ICE for å hjelpe å bryte monopolet på mobil abonnemen markedet her i landet. jeg er kunde hos dem nå men har byttet til talkmore og venter på at nytt sim kort skal bli aktivert. denne anmeldelsen er mest for å minne folk på hva de involverer seg i. ICE mobil er en fasade for Lyse Tele AS. de tar seg av kunde service siden det er noe de har monopol på i mobilmarkedet. noe de nå bruker i et kompani full av korrupsjon satt sammen av de sykeste i landet. jeg mistet all respekt for ICE da jeg fikk mailen om at de slår seg sammen med altibox. jeg gjorde leksene mine og sjekket umiddelbart hvordan Nice Mobil var i sammenlikning med sine nye partnere. som det viser seg er det bare en scam for å ta en stor bit av markedet mens de gjemmer seg bak service protokollene de har lånt av ice. jeg er satt ut da det som i lang tid virket som et "folke orientert" selskap nå har solgt sjela si for å skape monopol. Lyse Tele og sine datter frimaer er fullstending boikottet her i familienog jeg anbefaler alle å styre langt unna. du har kanskje en god opplevlese, men vit at det er på bekostning av en STOR gruppe andre som blir utnyttet og lurt for å vekste denne vestlands korrupsjonen. STYR UNNA, ikke støtt firmaer som ikke er 100% transparente i behandlingen av kundene sine.
Hei, Lord Dette må vi få avklart. Samarbeid på tvers av bransjer er ikke uvanlig, og vi har nå blitt innlemmet i Lyse-familien. De er leverandører av blant annet fibernett og TV, og de kan da nå også tilføye telefoni og mobilt bredbånd under sin paraply. Det rokker imidlertid ikke ved konkurransen i markedet. I Norge så er vi per i dag 3 mobiloperatører med eget nettverk, ice, Telia og Telenor. Telia og Telenor mister absolutt ingen markedsandeler ved at vi i ice går inn under paraplyen til Lyse. Vi får med andre ikke noe større monopol nå enn hva vi hadde før sammenslåingen. Som ice-kunde skal du ikke merke noe til denne endringen utover at det står litt annerledes på fakturaene som sendes ut. Merkevaren ice består i beste velgående. Dette gjelder selvsagt også Nice som er et nisjeselskap for alle som liker å ordne alt elektronisk. Nice er også et godt alternativ for de kunder som av ulike årsaker ikke får godkjent kredittsjekk og da kun har kontantkort som mulig løsning. :) Du trenger altså ikke være redd for konkurransen i markedet ved at vi har gått inn i Lyse-familien. :) Mvh. Anne ice.no
Samtaler ble brutt veldig ofte. Dårlig signal. Opplevde flere ganger at det ikke var dekning, på enkelte tidspunkt på dagen. Måtte ofte vente opptil en halv time, før jeg kunne ringe. Opplevde ofte ekko under samtaler.
Hei, Annkarin Dette var leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss med litt informasjon via [email protected], så kan vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Har hatt Ice i mange år. Spesielt fornøyd med at man kan gi og få mobildata til venner og familie og at man har rollover til seg selv hver måned.
Hei, Arne Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
De holder ikke hva de lover og lovpriser sitt eget produkt enn andre opratører
Hei, Jørn Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post med litt informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. :) Mvh. Anne ice.no
For dårlig dekning der jeg ferdes når jeg er på tur.
Hei, Jonny Så leit at dekningen er dårlig der du ferdes! 😞 Pass på at du har dataroaming aktivert på telefonen slik at du også får tilgang til Telia sitt nettverk. Alle våre kunder har tilgang til Telia sitt nettverk i tillegg til vårt eget ice+-nett, men de fleste telefoner krever da at dataroaming er aktivert for å kunne veksle mellom nettverkene. Kontakt oss gjerne på telefon 21 00 00 00, chat via ice.no eller e-post [email protected], for å se om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Ice har eg nå bare problem med.datakortet virker ikke,å mobildataen blir slukt
Hei, Kurt Så leit at datakortet ikke fungerer. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer og forklaring på problemet, så skal vi se på dette for deg. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Positiv erfaring med ice, de leverer topp kvalitet på kundeservice og dekningen har vært ganske bra. Noen få steder hvor det er skikkelig dårlig men lever greit med det med tanke på pris. Jeg blir 1 år til hos ICE