ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har EU abonnement men jeg kan fortsatt ikke ringe eller bruke mobildata i utlandet, står bare ingen tjeneste.
Hei, Victor Dette hørtes ikke bra ut. Det virker som du ikke har riktige innstillinger på din telefon. Har lagt ved en link som kan hjelpe deg til å løse problemet du opplever. Link: https://www.ice.no/roaming-guide/ Om du fortsatt opplever problemer etter at du har fulgt de instruksene som må til, så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Freddrik ice.net
Bra: kundeservice svarer forunderlig fort på mail. Resten er bare sorgen. Kundeveilederne kan åpenbart ikke jobben sin. Snakket med en i telefonen. Hun var skråsikker på at hun hadde ordnet det sånn at alt var i orden. Jeg følte meg sikker på det motsatte. Og det stemte. Ved kontakt per mail blir det vist samme skråsikkerhet. Og resultatet er det samme. De er åpenbart ikke i stand til å gi meg mobilsvar. Noe jeg aldri har hatt problemer med i andre selskap. Pga ice.net gikk jeg glipp av en viktig avtale.
Hei, Elisabeth Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å undersøke saken din nærmere men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var i kontakt med flere fra ice idag, og ingen kunne hjelpe meg med å få 1 GB til min telefon nr. Han siste jeg snakket med sa at hvis jeg var frekk så ville han ikke hjelpe meg, alt ja ba om var at han sendte en e-post til meg som bekrefter at en leder vil ta kontakt med meg. Tragiske ansatte!
Hei, Hanna Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke saken din. Legg ved følgende informasjon: Navn Telefonnummer: Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hadde invitert venner å familie til ukes feiring av min 70 årsdag i Polen. Alle mobiltelefonene virket, bortsett fra min og min kones, vi var de eneste som har ICE, de andres telefonene fungerte knirkefritt. Dette ødela store deler av festligheten da det er mye som skal koordineres. Så jeg måtte ringe til ICE på et fastnummer (sikkert til blodpris) og de ”hjalp” oss, og etter mye plunder kunne vi ringe, men ikke snakke???? Som sagt så ødela ICE mye av feste for oss all , og jeg er flyg forb…… P.s. Nett siden er tragisk, greier bl.a. ikke å logge meg inn på min side, og har tatt dette opp med de.
Hei, Frode Må bare beklage på det sterkeste at dette opplevde problemer når dere var i Polen. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Legg ved følgende informasjon: Navn Telefonnummer Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Skal overføres fra Hello. Ønsket å endre abonnement. Raskt svar og god service.
Veldig flott kundeservice! Lettvint å stille spørsmål på messenger... Vi er godt fornøyd som kunde fra ice.net og har ikke angret at vi byttet til dere! Tusen takk!
Det er dårlig å avtale byttetidspunkt, for så å la kunden ringe fem-sifret nummer, som koster dyrt, når de likevel ikke har klargjort for bytte. I tillegg later de som at de ikke vet at bytteavtale ikke kommer til å fungere på flere dager, men setter telefonen på vent og later som om de leter etter feilen. Etter mye venting og mange tellerskritt, opplyser de at det sannsynligvis kommer til å ta noen dager før det blir overføring. Det kaller jeg bånn i bøtta. Planlegger snarlig bytte hvis de ikke får opp servicen.
Hei, Eva G Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken din, men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon: Navn: Telefonnummer: Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net