ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snakket med selger som var kjempe ivrig på å selge, fikk frem en god avtale. Men ble lovet at overføring til Ice skulle gå helt smertefritt, siden jeg er avhengig av mobil til en hver tid. Fikk ikke sim-kort innen overflytting. Fikk beskjed med service at det bare er å stikke innom 7eleven eller narvesen. Sikkert flott det, for dem som bor i byen...
Hei, Joakim Så dumt at ikke SIM-kortet kom frem i tide. Forstår frustrasjonen din dersom du bor et stykke utenfor byen. Her burde vi ha forskjøvet overføringen av nummeret ditt og sendt deg et nytt SIM-kort per post. SIM-kortet sendes som A-post og vi har derfor ingen mulighet til å kunne spore dette. Det kan ha forsvunnet i postgangen, dessverre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] dersom det er noe annet jeg kan bistå med. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Jeg skulle eierskifte min abonnement med annen familiemedlem, slik at jeg ikke stå som administrator men de nektet oss uten å gi begrunnelse for det. Første sa de at jeg skulle selv ta kontakt med kredittsjekk byrå ( nie som jeg synes er veldig rart ) for å spørre om hvorfor kredittsjekk ikke gikk igjennom. Jeg tok kontakt med kreditsjekkbyrå og de sa at det er Ice som må si hvorfor det ikke gikk gjennom siden begge to har god inntekt og ingen gjeld. Jeg tok kontakt tilbake med Ice og de sa, vi kan dessverre ikke hjelp deg. Prøve neste måned.
Hei, Julia Det var leit å høre om opplevelsen din! Vi har ingen innsikt i av hva som er årsaken til at kredittsjekken ikke ble godkjent. Kredittvurderingene er basert på en total vurdering og betyr ikke at man nødvendigvis er registrert med anmerkninger. Det er flere faktorer som inntekt - lån etc som spiller inn. Etter en kredittsjekk vil man motta et brev med informasjon om Gjenpart av kredittvurdering. Her informeres det om at Ice Communication Norge har foretatt en kredittsjekk av dem. Det informeres også om hvilke data som ble undersøkt og hva vi fant. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
helt dårlig erfaring med ice bredbånd((( haster holder hele tider 2-4mbit/s ellers mistet kontakt, må restartet mange ganger
Hei, Alla Kjempeleit å høre at du opplever dette! Send oss en e-post på [email protected] så skal vi se om ikke vi kan få hjulpet deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Jeg prøvde å bytte abonnement for et par år siden. Da var jeg en eller to mnd. unna avtaleperioden på 3 år, men fikk helt sjokk over at bruddgebyret var så mye som 7.000 kr. Dermed sa jeg at da får jeg bare bli hos dere litt til, for å spare de 7.000. Siden jeg nå igjen har fått bruddgebyr på over 7.000 kr, startet visst bindingstiden på nytt da jeg prøvde å bytte sist. Utrolig
Hei, Stig Dette hørtes litt rart ut. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected] med ditt navn, telefonnummer og en kort oppsummering av saken. Med vennlig hilsan Marianne Ice.no
Får ikke sendt sms i utlandet. Dritabonnement. Har skjedd før, da jeg hadde ice. Skal hjem og bytte abonnement
Hei, Siv! Så dumt at du opplever problemer i utlandet! 😔 Om du sender oss en epost til [email protected] skal vi hjelpe deg med å feilsøke problemet og finne en løsning for deg. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 for øyeblikkelig hjelp! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ice er bare interessert i å få deg som kunde, når du først har bitt på kroken blir man plutselig ikke interessant noe mer. Reklamasjonsavdelingen er arrogant og ikke behjelpelig i det hele tatt. Hold deg langt unna.
Hei, Ingunn Beklager for at du føler det slik.Vi ønsker selvfølgelig fornøyde kunder.. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, nummer og en oppsummering av hva som har skjedd om du ønsker at vi ser nærmere på dette. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Flyttet til nytt sted for 3 mnd siden. Og hver gang det er litt overskyet og dårlig vær, blir dekningen på telefonen elendig! De første gangene jeg var i kontakt med Ice, fikk jeg beskjed om at det var en mast som hadde falt ut. Og den skulle bli reparert innen en ukes tid. De sa dette som sagt gang på gang. Kontaktet kundeservice igjen i går, for kvelden før var det helt umulig å ringe ut. Da var beskjeden plutselig en annen. Han på kundeservice sa da at det var ikke noe rart det var dårlige forhold hos meg ved slike forhold i følge dekningskartet. Jeg fortalte da hva de hadde informert meg om de andre gangene jeg hadde ringt inn. Dette fant kundeservice da ingen informasjon om nå. Jeg lurte da på hvorfor de hadde informert om det tidligere. Men det hadde han ikke noe svar på. Så fikk rett og slett beskjed om at det må jeg bare leve med, for det var ingen plan for å utbedre noe som helst i mitt område. Jeg bor på bygda. Men det er mange husstander her. Tidligere så har det vært helt perfekte mottaker forhold her. Så synes det da er dårlig at Ice plutselig bare lar være å utbedre en feil de i utganspunktet hadde tenkt å noe med! De tilbyr heller ikke wifi tale for iPhone, så kan ikke bruke det heller! Så jeg komme til å bytte operatør nå! For selv om Ice er billige på pris, så hjelper ikke det når jeg ikke har signaler hver gang det er overskyet! Min gamle mormor på snart 86 år bor nærme meg. Og hun byttet til Ice da fasttelefonen hennes ble lagt ned. Er ganske kritisk for en gammel dame å ikke kunne ha kontakt med omverdenen! Så blir masse styr nå med å få byttet for henne og! Hun bruker brevgiro, så blir flere regninger hun må betale med det før avtalegiroen går i orden. Dette er dårlig av dere, Ice! Dere må jo reparere utstyret deres når det ikke virker! Hjelper ikke at dere er billigst på markedet, når det ikke fungerer!
Hei, Linda Ø Jeg må først og fremst beklage for at du har fått ulik informasjon når du har vært i kontakt med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. I og med at du skriver at det har fungert bra før, høres det veldig rart ut at det ikke fungerer nå lenger og jeg ønsker gjerne å få sjekket opp i dette. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med navn, nummer og en liten oppsummering av saken? Vi har dessverre ikke landet en avtale med Apple angående WiFi-tale, så beklager at det ikke fungerer på iPhone enda. Om hun har fått opprettet avtalegiro i nettbanken, så bør det være i orden i løpet av noen uker. Håper på å høre fra deg! Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no