ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har normalt god Ice pluss dekning på begge hytter, så jeg kan streame TV. Data Sim, rollover og overføring av data til kona er også vesentlige funksjoner. Super kundeservice.
Hei, Jan Så godt å høre at det fungerer så bra for deg! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 🤩 Ønsker deg en fin dag og god sommer! Mvh Charlotte ice.no
Funker som bare juling.Vært på tur med venner som har Telenor, som motvillig innrømmer at de ikke har dekning 😎Billig også, ingen konkurrerer i pris. VELDIG FORNØYD
Hei, Ståle S Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette varmer hjertet vårt 🥰 Ønsker deg en fin dag og god sommer! Mvh Charlotte ice.no
Snakket med selger som var kjempe ivrig på å selge, fikk frem en god avtale. Men ble lovet at overføring til Ice skulle gå helt smertefritt, siden jeg er avhengig av mobil til en hver tid. Fikk ikke sim-kort innen overflytting. Fikk beskjed med service at det bare er å stikke innom 7eleven eller narvesen. Sikkert flott det, for dem som bor i byen...
Hei, Joakim Så dumt at ikke SIM-kortet kom frem i tide. Forstår frustrasjonen din dersom du bor et stykke utenfor byen. Her burde vi ha forskjøvet overføringen av nummeret ditt og sendt deg et nytt SIM-kort per post. SIM-kortet sendes som A-post og vi har derfor ingen mulighet til å kunne spore dette. Det kan ha forsvunnet i postgangen, dessverre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] dersom det er noe annet jeg kan bistå med. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Jeg skulle eierskifte min abonnement med annen familiemedlem, slik at jeg ikke stå som administrator men de nektet oss uten å gi begrunnelse for det. Første sa de at jeg skulle selv ta kontakt med kredittsjekk byrå ( nie som jeg synes er veldig rart ) for å spørre om hvorfor kredittsjekk ikke gikk igjennom. Jeg tok kontakt med kreditsjekkbyrå og de sa at det er Ice som må si hvorfor det ikke gikk gjennom siden begge to har god inntekt og ingen gjeld. Jeg tok kontakt tilbake med Ice og de sa, vi kan dessverre ikke hjelp deg. Prøve neste måned.
Hei, Julia Det var leit å høre om opplevelsen din! Vi har ingen innsikt i av hva som er årsaken til at kredittsjekken ikke ble godkjent. Kredittvurderingene er basert på en total vurdering og betyr ikke at man nødvendigvis er registrert med anmerkninger. Det er flere faktorer som inntekt - lån etc som spiller inn. Etter en kredittsjekk vil man motta et brev med informasjon om Gjenpart av kredittvurdering. Her informeres det om at Ice Communication Norge har foretatt en kredittsjekk av dem. Det informeres også om hvilke data som ble undersøkt og hva vi fant. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
helt dårlig erfaring med ice bredbånd((( haster holder hele tider 2-4mbit/s ellers mistet kontakt, må restartet mange ganger
Hei, Alla Kjempeleit å høre at du opplever dette! Send oss en e-post på [email protected] så skal vi se om ikke vi kan få hjulpet deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Jeg prøvde å bytte abonnement for et par år siden. Da var jeg en eller to mnd. unna avtaleperioden på 3 år, men fikk helt sjokk over at bruddgebyret var så mye som 7.000 kr. Dermed sa jeg at da får jeg bare bli hos dere litt til, for å spare de 7.000. Siden jeg nå igjen har fått bruddgebyr på over 7.000 kr, startet visst bindingstiden på nytt da jeg prøvde å bytte sist. Utrolig
Hei, Stig Dette hørtes litt rart ut. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected] med ditt navn, telefonnummer og en kort oppsummering av saken. Med vennlig hilsan Marianne Ice.no
Får ikke sendt sms i utlandet. Dritabonnement. Har skjedd før, da jeg hadde ice. Skal hjem og bytte abonnement
Hei, Siv! Så dumt at du opplever problemer i utlandet! 😔 Om du sender oss en epost til [email protected] skal vi hjelpe deg med å feilsøke problemet og finne en løsning for deg. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 for øyeblikkelig hjelp! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no