ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra bedrift til privat, ble lovet at det ikke skulle komme noe bruddgebyr, ettersom det var samme nr, samme abbonnement, på samme 2 mennesker. Noen måneder senere kom det regning på 17000kr. Ringte ice bedrift og han i telefon var ekkel å snakke med og veldig uhjelpsom, uten noe forstålse. De lurer kundene.
Hei, Martin Dette var leit å høre. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her på åpen vegg, men send gjerne en henvendelse til [email protected], så skal jeg se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
God pris, mye data, enkel app. Ikke fantastisk god dekning, men har som regel alltid noen pinner. :)
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på😍 Mvh Yvonne Ice.no
Byttet til Ice Bedrift da de lovet gull og grønne skoger, måtte bytte igjen ganske raskt etter som dekningen ble for dårlig. Fikk bakoversveis da jeg åpnet min siste faktura fra Ice på 7500 kr! De opplyser om bruddgebyr på 3000 kr + mva, det de ikke nevner når de prakker på deg produktet sitt er at dersom de må kjøpe deg ut fra en annen binding så fakturerer de deg for også denne summen når du bytter mobiloperatør. Vet ikke om dette er vanlig praksis blant mobiloperatører, men hadde vært fint å blitt informert om dette i den innledende telefonsamtalen, selv om det gjør tilbudet mindre forlokkende. Liker best når folk/bedrifter er ærlige og åpne, og ikke gjemmer ting i et dokument med liten skrift.
Hei! Det er veldig leit å høre. Jeg håper du tar kontakt med vår bedriftsavdeling, slik at vi får sett nærmere på dette. Du finner kontaktskjemaet til bedrift her: https://www.ice.no/bedrift/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh Julie ice.no
Dårlig dekning, dårlig kundeservice, var ikke til hjelp i det hele tatt.
Hei. Så leit at du opplever dårlig opplevelse/dekning med oss! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer og adresse, slik at vi kan undersøke dekningsforholdene der du ferdes, og om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen. Ha en god dag! Mvh Rebekka ice.no
To ganger har jeg fullført overføring av nummer procedyren og bekreftet ovenfor banken min at jeg var kunde der. Fikk ingen kvitering fra operatøren. Tok kontakt med kundeservicen. De stillte bare tåpoelige spørsmål og kunne ikke hjelpe i det hele tatt. En av dem foreslår at jeg måtte få hjelp av noen som var teknisk kunnige. Jeg har arbeidet med datamaskiner siden 1978 og kan programmere i flere språk. Så foreslår hun at de kanskje ikke er det riktige selskapet for meg. Og det hadde (anonymisert navn) helt rett i. Jeg til Onecall og det tok 5 fem minutter å få abonnementet. Elendig kundestøtte.
Hei, Abutoma Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det er dumt at vi ikke fant en løsning og at du ikke fikk hjelp, men håper du er fornøyd med din nye operatør 😊 Mvh Julie ice.no
Er kjempefornøyd med Ice. Har aldri hatt problemer med de!
Hei Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Liker veldig godt at de har 2FA og en god app. Hatt litt trøbbel med 5G og noen dropouts på 4G. VoWiFi har vært veldig greit.
Hei, Nikko! Så godt å høre at du er fornøyd med ice appen 😊 Skulle du ha spørsmål eller ønsker hjelp til feilsøking er du velkommen til å kontakte vår kundesupport. Du kan nå oss på telefon 21000000, chat på ice.no eller via kontaktskjemaet: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Jeg ønsker deg en riktig fin helg! Mvh Julie ice.no