ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av Nortel om tjenester fra dem, ble meget skuffet over behandlingen jeg fikk av dem. Ringte til ICE. Og de ordnet opp i saken. Har hatt Ice i mange år og har fått god hjelp av kundeservice der. Meget fornøyd med dem
Hei Einar 😊 Det er flott å høre at du fikk hjelpen du trengte og at det ordnet seg. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding 😎👌 Mvh Martine ice.no
Ok pris og oversiktelig app gir nødvendig informasjon. Bra tilbud på varet og tjenester
Hei Geir 😊 Takk for ditt svar, og så godt å høre at du virker fornøyd. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om du ønsker at vi skal gå gjennom abonnementet ditt og se om det kan gjøres endringer på pris og data mengde. Mvh Martine ice.no
Forstå Ice Bedrift: - Selger bruker alle triks i boka og lurer deg over - Du innser hva som har skjedd - Ice Bedrift gir beng i dette og tar gjerne misfornøyde kunder, siden det også er penger
Hei Kenneth 😄 Vi ønsker selvfølgelig ikke misfornøyde kunder. Bedrift har litt andre regler og retningslinjer, men dette skal komme klart frem i samtale med selger og kontrakten om må signeres. Om du mener noe er i strid med dette så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00. 👌 Mvh Martine ice.no
Fungerer bra på hytten. Streaming til en billig pris og bra kvalitet
Hei, Audun Så hyggelig at du er fornøyd med abonnementet ditt. Tusen takk for din tilbakemelding. Ha en flott dag! 😊 Mvh. Julie ice.no
Det ser ut til at dere ikke klarer å endre adresse på mottaker av faktura og e-post. Vil dere ha betalt, så send ALT til min epost. Ellers sliter vi med kapasiteten.
Hei Gunvor 😊 Dette høres ikke bra ut! Vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00 så vi kan se om vi finner en løsning. 👌 Takk for tilbakemeldingen din. Mvh Martine ice.no
jeg har bare godt å si om dere fordi jeg har hvert borti noen mobilselskap som ikke holder det de har lovet, derfor anbefaler jeg ice til alle som syntes det dyrt og ringe mobil i et annet selskap. Med vennlig hilsen Helge E.
Hei Helge 😃 Supert å høre at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen og at du anbefaler oss! Det setter vi stor pris på 😍 Mvh Martine ice.no
For tungvindt å finne frem for å endre på ting. Bør være mulig å unngå faktura gebyr.
Hei Geir 😊 Faktura gebyr kan man unngå om man setter opp eFaktura, om du ønsker videre veiledning på dette ta kontakt med banken. Om du ønsker å få hjelp, eller ønsker at vi tar en titt på ditt abonnement hos oss så ta gjerne å kontakt oss på vårt kundesenter. Telefon nummer: 21 00 00 00. 😎👌 Mvh Martine ice.no