ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
jeg har bare godt å si om dere fordi jeg har hvert borti noen mobilselskap som ikke holder det de har lovet, derfor anbefaler jeg ice til alle som syntes det dyrt og ringe mobil i et annet selskap. Med vennlig hilsen Helge E.
Hei Helge 😃 Supert å høre at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen og at du anbefaler oss! Det setter vi stor pris på 😍 Mvh Martine ice.no
For tungvindt å finne frem for å endre på ting. Bør være mulig å unngå faktura gebyr.
Hei Geir 😊 Faktura gebyr kan man unngå om man setter opp eFaktura, om du ønsker videre veiledning på dette ta kontakt med banken. Om du ønsker å få hjelp, eller ønsker at vi tar en titt på ditt abonnement hos oss så ta gjerne å kontakt oss på vårt kundesenter. Telefon nummer: 21 00 00 00. 😎👌 Mvh Martine ice.no
De må prøve selv, få følelsen av å være velkommen.
Hei Steinar 😊 Så flott å høre at alt er som det skal og at du føler at du er i varetatt 😍 Takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Alle som melder om god dekning; hvor? Jeg bor i Trondheim, og beveger meg stort sett langs E6 i Trøndelag. Her er dekningen god, men hvordan er dekningen ellers i landet…?
Hei Halvard 😊 Ice har i dag dekning på ice + nettverket for 94% av Norges befolkning. Vi jobber stadig med å bygge ut og der vi ikke strekker til har vi Telia dekning. Trykk på linken så kan du se dekning kartet vårt: https://www.ice.no/dekning/kart/ 🙌😎 Mvh Martine ice.no
Dårlige forhold, som regel bare 2 på boxen,kanskje 3 innimellom
Hei Per! Dette høres ikke bra ut. Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter på telefon: 21 00 00 00 så vi kan se om det er mulighet for å få hjulpet deg til bedre forhold. 👌 Mvh Martine ice.no
Bra service når man ringer, informerer om hva som er mest gunstig når man skal bytte abonom.
Hei Sven 😃 Så flott at vårt kundesenter har hjulpet deg med det du trenger. Det er bare å kontakte oss for veiledning i appen også om du skulle ønske det 👌😎 Mvh Martine ice.no
Vi sjekkert Ice sitt dekningskart før vi abonnerte, og ifølge der skulle dekningen være god hos oss. Men ruteren lyser alltid orange eller rødt for dårlig dekning, og det merker vi. Vi får ofte tilbakemelding om dårlig dekning og påloggede ting faller ut. Men liker abonnementsmodellen som tillater overføring av ubrukt kapasitet fra måneden før. Den er bra.
Hei Liv 😃 Sånn skal det ikke være, så ta gjerne å kontakt vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00 så vi kan hjelpe å feilsøke. Et par ting du kan prøve er å plassere ruteren høyt oppe, eller i nærheten av et vindu så den får inn bedre signaler. Eventuelt ta en fabrikk reset av ruteren. Håper dette løser deg og takk for din tilbakemelding. 👌 Mvh Martine ice.no