ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har ikke dekkning i det område vi oppholder oss.
Hei Steinar! Så trist å høre at dekningen ikke er optimal.😢 Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter på telefon: 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe vi kan få hjulpet med. Mvh Martine ice.no
De menneskene jeg møter på telefonenen er hyggelige og hjelpsomme.
Hei, Jorunn Så hyggelig å høre! Det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Alltid god service Lave forutsigbare og forståelige regninger Extrem dekning.
Hei, Andreas Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Jeg vil gjerne tidsbegrense barnas tid på nett og apper, men Ice tilbyr ikke noe slikt verktøy.
Hei, Per Vi har dessverre ikke mulighet for å sette tidsbegrensning for abonnementene våre. Dette må nok begrenses lokalt ved å sette for eksempel tidslås på trådløst nett. Våre abonnement skal imidlertid kunne settes helt trygt for barn når det gjelder uventede kostnader. Alle sperrer kan enkelt legges på via Min Side. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg vurderer å gå over til Telenor. Jeg mottar aldri tilbud fra dere
Hei, Helen Det er hyggelig at du synes vi er bra, men dyre ønsker vi ikke å være. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi se om vi kanskje kan finne en rimeligere løsning for deg. :) Mvh. Anne ice.no
God dekning der jeg bor og tifredstillende kundeservice
Hei, Reidar Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Har aldri hatt negative opplevelser som kunde hos Ice. De kommer ofte med gode tilbud.
Hei, Tom Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no