ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi sjekkert Ice sitt dekningskart før vi abonnerte, og ifølge der skulle dekningen være god hos oss. Men ruteren lyser alltid orange eller rødt for dårlig dekning, og det merker vi. Vi får ofte tilbakemelding om dårlig dekning og påloggede ting faller ut. Men liker abonnementsmodellen som tillater overføring av ubrukt kapasitet fra måneden før. Den er bra.
Hei Liv 😃 Sånn skal det ikke være, så ta gjerne å kontakt vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00 så vi kan hjelpe å feilsøke. Et par ting du kan prøve er å plassere ruteren høyt oppe, eller i nærheten av et vindu så den får inn bedre signaler. Eventuelt ta en fabrikk reset av ruteren. Håper dette løser deg og takk for din tilbakemelding. 👌 Mvh Martine ice.no
Billig og bra.Trivelig og forståelsefull service.Hjelper for og legge alt til rette for kunden.
Hei Bjørg 😊 Takk for tilbakemeldingen, og det er flott å høre at du er fornøyd ❤ Mvh Martine ice.no
har bare godord og si om selskapet. dem fikser det meste.
Hei Odderik 😊 Tusen takk for at du skrev en tilbakemelding, og supert at du er fornøyd 😎👌 Mvh Martine ice.no
Veldig fornøyd m ice .har aldri hatt problemer. Beste er mann kan gi bort data.anbefaler .
Hei Rabia 😊 Supert at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen😍 Mvh Martine ice.no
For liten opptjening. Gir for liten frihet. Øk fra 2GB til 5GB. Ellers meget bra. 5av5.
Hei Bjørn 😃 Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter for å høre om muligheter for å finne et abonnement som passer deg bedre! Takk for tilbakemeldingen 😊 Mvh Martine ice.no
Veldig fornøyd, aldri noe tull og 10/10 kundeservice
Hei Martine 😊 Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen 😍 Mvh Martine ice.no
De har ikke dekkning i det område vi oppholder oss.
Hei Steinar! Så trist å høre at dekningen ikke er optimal.😢 Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter på telefon: 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe vi kan få hjulpet med. Mvh Martine ice.no