ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Føler meg oppriktig talt rundlurt av Ice. Hvordan i alle dager skulle jeg vite at jeg selv må sperre for en tjeneste jeg ALDRI har bedt om= Strex🤬 Møkkaselskap!!!!
Hei, Jorunn Så leit å høre at du føler deg lurt. Dersom du vil at jeg skal ta en nærmere titt på abonnementet ditt eller noe annet, er det fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice
Hadde problemer med dekning hjemme tidligere (telenor), ingen problemer med ice. Alt jeg ønsker av et mobilabonenent inkludert for en god pris. Vært kunde i snart 2 år og er meget fornøyd.
Hei, Anja Dette var veldig hyggelig lesning :) Det gleder meg å høre at du er fornøyd! Ha en fin helg. Mvh. Tina ice
Changed to Ice for a while now and I am happy with the very good price, customer services and also the app that shows me how much Gb I have used and can also tranfer to next month. No any problems yet with Ice.
Hi, Prudence I'm so happy to hear that you are satisfied with your subscription and I hope that the good experience will continue :D Have a nice day! Best regards Tina ice
Uendelig bindingstid og sure folk i telefonen som er lei jobben sin. Har hatt mye med Ice å gjøre opp igjennom, fordi dekningen forsvinner.Ringte for å stille et enkelt spørsmål. Hva er det som går på mobilnett? Svaret var såkalt gule meldinger. Hun visste ikke. Hun ble surere og surere jo mindre hun kunne svare. Ha litt humør, liksom.
Hei, Ingeborg Dette var leit å høre, sånn skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi se nærmere på saken. :) Mvh Anne ice.no
Jeg gikk fra Chili til ICE og til tross for at jeg bor på samme adresse og bruker samme mobiltelefon, mistet jeg WIFI-tale og VoLTE. Dette er skuffende da jeg trodde jeg skulle få bedre dekning med ICE siden de bruker to nett, men jeg gikk altså over til dårligere dekning. Kundeservice var behjelpelige på chat, og sa at min mobil, en Motorola Moto G6 Plus, ikke var støttet hos ICE til tross for at den var det hos Chili. Jeg får ICE dekning (ikke ICE+) og 4G+ for rask nedlasting, men ikke VoLTE. Dette burde de få på plass.
Hei, Jørgen For øyeblikket har vi ikke VoLTE og Wifi-Tale på plass for alle telefontyper, dessverre. Dette jobbes det kontinuerlig med, men når det vil være på plass for de ulike telefontypene, har vi dessverre ingen informasjon om. Fullt oppdatert liste over de ulike telefonene som støtter tjenesten, finner du her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/abonnement/4g-tale-pa-android/ Denne oppdateres fortløpende, så sjekk gjerne denne jevnlig. :) Mvh Anne ice.no
etter mitt bruk så er det billig og vil anbefale det til andre
Hei, Linda Så koselig å høre. :D Mvh Anne ice.no
Jeg ba om fornyelse av utlandspakken for min far når han fikk sms om at han kun har 80% av pakken min. Hun min far snakket med på chat ice.no sine sider bekreftet at hun la til ny pakke. Senere får han faktura så på 2800,- for at jeg ikke har fornyet pakken og har ringt utlandet direkte. Dette er helt håpløst. Ice vil bare tjene penger. De har heller ikke logg for at vi har bedt dem om å fornye pakken. Anbefaler folk å ikke bruke ice sin utlandspakke. De er kun etter penger. Ser ikke saken i sin helhet. Når en person har fornyet utlandspakken hele veien og plutselig så blir den kansellert fra ice når kunden har bedt om fornyelse. Da er det noe som mangler hos ice sin kundeservice.
Hei, Bia Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post med telefonnummer samt navn og fødselsdato til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no