ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Changed to Ice for a while now and I am happy with the very good price, customer services and also the app that shows me how much Gb I have used and can also tranfer to next month. No any problems yet with Ice.
Hi, Prudence I'm so happy to hear that you are satisfied with your subscription and I hope that the good experience will continue :D Have a nice day! Best regards Tina ice
Uendelig bindingstid og sure folk i telefonen som er lei jobben sin. Har hatt mye med Ice å gjøre opp igjennom, fordi dekningen forsvinner.Ringte for å stille et enkelt spørsmål. Hva er det som går på mobilnett? Svaret var såkalt gule meldinger. Hun visste ikke. Hun ble surere og surere jo mindre hun kunne svare. Ha litt humør, liksom.
Hei, Ingeborg Dette var leit å høre, sånn skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi se nærmere på saken. :) Mvh Anne ice.no
Jeg gikk fra Chili til ICE og til tross for at jeg bor på samme adresse og bruker samme mobiltelefon, mistet jeg WIFI-tale og VoLTE. Dette er skuffende da jeg trodde jeg skulle få bedre dekning med ICE siden de bruker to nett, men jeg gikk altså over til dårligere dekning. Kundeservice var behjelpelige på chat, og sa at min mobil, en Motorola Moto G6 Plus, ikke var støttet hos ICE til tross for at den var det hos Chili. Jeg får ICE dekning (ikke ICE+) og 4G+ for rask nedlasting, men ikke VoLTE. Dette burde de få på plass.
Hei, Jørgen For øyeblikket har vi ikke VoLTE og Wifi-Tale på plass for alle telefontyper, dessverre. Dette jobbes det kontinuerlig med, men når det vil være på plass for de ulike telefontypene, har vi dessverre ingen informasjon om. Fullt oppdatert liste over de ulike telefonene som støtter tjenesten, finner du her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/abonnement/4g-tale-pa-android/ Denne oppdateres fortløpende, så sjekk gjerne denne jevnlig. :) Mvh Anne ice.no
etter mitt bruk så er det billig og vil anbefale det til andre
Hei, Linda Så koselig å høre. :D Mvh Anne ice.no
Jeg ba om fornyelse av utlandspakken for min far når han fikk sms om at han kun har 80% av pakken min. Hun min far snakket med på chat ice.no sine sider bekreftet at hun la til ny pakke. Senere får han faktura så på 2800,- for at jeg ikke har fornyet pakken og har ringt utlandet direkte. Dette er helt håpløst. Ice vil bare tjene penger. De har heller ikke logg for at vi har bedt dem om å fornye pakken. Anbefaler folk å ikke bruke ice sin utlandspakke. De er kun etter penger. Ser ikke saken i sin helhet. Når en person har fornyet utlandspakken hele veien og plutselig så blir den kansellert fra ice når kunden har bedt om fornyelse. Da er det noe som mangler hos ice sin kundeservice.
Hei, Bia Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post med telefonnummer samt navn og fødselsdato til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no
Helt greit. Litt masete at di stadig minner om.høy databruk der de selv ikke har nett.
Hei, Jarle Det er fint å høre at du er jevnt over fornøyd med oss. Denne typen driftsmeldinger vil du fortsatt få, men send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så kan vi gå gjennom abonnementet ditt og forsikre oss om at du har beste løsning hos oss. :) Mvh Anne ice.no
Grei dekning - elendig kundeservice. Har hatt Ice som leverandør av mobilt bredbånd. Fungerte helt greit, sett bort i fra at modemet til tider måtte restartes nesten daglig. Dekningen var likevel god, og fart og stabilitet ok. Fikk tilbud fra en annen leverandør uten datakvote, og ønsket å bytte. Hadde da binding hos Ice, greit nok. Da jeg ringt kundeservice og sa at jeg ønsket å si opp, spurte jeg om jeg måtte betale noe mer. Fikk beskjed av kundeservice om at jeg bare trengte å betale neste faktura - så var alt i orden. En stund etterpå fikk jeg likevel en faktura på bruddgebyr på 1000 kr. Ringte da kundeservice og spurte om dette var riktig. Vedkommende svarte at det måtte ha skjedd en feil, og skulle ta det opp videre. Hørte ikke noe mer, regnet med det var i orden. Til jeg fikk inkassovarsel på regningen. Har klaget flere ganger, men Ice frasier seg alt ansvar, siden jeg ikke kan dokumentere hva de har sagt på telefon. Det virker som om kundeservice bare sier det man vil høre, uten å følge opp videre. Har betalt regningen, da jeg ikke orker å bruke mer tid på saken. Kommer av denne grunn aldri til å bruke Ice igjen - hverken på bredbånd eller telefon (selv om de har gode priser og et godt tilbud).
Hei, Erlend Dette var leit å høre, sånn skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no